Kapcsolatfelvétel

Zöldinfó

Némileg enyhült a borúlátó német fogyasztói hangulat

Mérsékelten javult a februárra vonatkozó fogyasztói hangulat Németországban a nürnbergi GfK piackutató intézet kedden ismertetett felmérése szerint.

Létrehozva:

|

A GfK fogyasztói hangulatindexe mínusz 33,9 pontra javult a januári mínusz 37,6 pontról, ami azt jelenti, hogy már a negyedik egymást követő hónapban egyhűlt a fogyasztók borúlátása. Elemzők erőteljesebben javuló adatra, mínusz 33 pontra számítottak. A csökkenő energiaárak, mint például a benzin és a fűtőolaj, tették lehetővé, hogy kevésbé legyen borús a fogyasztói hangulat – mondta Rolf Bürkl, a GfK fogyasztói szakértője, aki szerint ennek ellenére, az idei év továbbra is nehéz lesz a német gazdaság számára.

Az almutatók közül a jövedelmi várakozások indexe mínusz 43,4 pontról mínusz 32,2 pontra a erősödött, a gazdasági feltételeké pedig mínusz 10,3 pontról mínusz 0,6 pontra emelkedett, miközben a vásárlási hajlandóságot jelző mutató romlott, mínusz 16,3 pontról mínusz 18,7 pontra süllyedt. Az átfogó index tavaly októberben rekordmélyen, mínusz 42,8 ponton állt. A GfK havi rendszerességgel állítja össze a fogyasztói hangulatindexét Németországra vonatkozóan mintegy kétezer fogyasztó megkérdezésével.

Advertisement

Zöldinfó

Ne ijedj meg a sárga logótól – az MVM új dizájnt kapott

Az MVM Next új arculattal küldi ki elektronikus számlaértesítőit: színes fejléc és sárga logó segíti a könnyebb felismerhetőséget. A megújulás csak a külsőt érinti, a számlázás menete és biztonsága változatlan marad.

Létrehozva:

|

Szerző:

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet Önnek! Ingyenes kalkulálás itt (x)

Változik az MVM Next e-számla-értesítők megjelenése, a villany- és gázszámlákat bemutató értesítők színes fejlécén és az aláírásnál sárga színű MVM-logó jelenik meg – hívta fel a figyelmet az alternativenergia.hu. A villanykapcsolóval jelzett számláknál lesz a legjelentősebb változás, képes fejlécet és átlátható, színes kiemeléseket kapnak. A tájékoztatás szerint a megújult külső nem jár más változással, a számla megtekintése és befizetési módja továbbra is változatlan. Az e-számla ezután is a megszokott feladóval és időpontban, az ügyfelek felhasználási helyének adatait tartalmazó PDF-csatolmánnyal érkezik. Így ha ezzel a megújult külsővel érkezik üzenet, akkor az nem adathalász, hanem az MVM e-számla-értesítője – emelte ki a vállalat. Az e-mailben érkező számlaértesítőkön minden esetben szerepel a befizetendő összeg és a határidő, valamint egy link az online bankkártyás befizetéshez. Ezeken túl feltüntetik az átutaláshoz szükséges adatokat is. A részletes számlát az értesítő PDF-mellékleteként küldik.

Az MVM Next felhívja az ügyfelek figyelmét arra, hogy online befizetéskor sosem kéri a bankkártyaadatok megadását, azokat minden esetben csak a biztonságos banki felületre történt átirányítás után szükséges beírni. Az energiaszolgáltató kéri, hogy a kapott számlaértesítőket és a csatolt számlát az ügyfelek nézzék meg figyelmesen. A megtévesztő, adathalász levelek felismerhetők, ezzel kapcsolatban minden szükséges tájékoztatás megtalálható az erre a célra létrehozott weboldalon.

Advertisement
Tovább olvasom

Ezeket olvassák