

Zöld Közlekedés
Ezzel a készlettel elektromos biciklivé alakíthatjuk kerékpárunkat
Az elektromos kerékpárok meglehetősen drágák, bizonyos termékekkel ugyanakkor egészen olcsón átalakíthatjuk meglévő modellünket.
Az Európai Unióban egyre többen döntenek a kerékpár használata mellett – ki spórolási, ki környezetvédelmi okokból. A biciklizésnek ugyanakkor megvan a nagy hátulütője: esetenként, például dimbes-dombos településeken, a tekerés kifejezetten fárasztóvá válhat. Ilyen helyzetekben egy elektromos kerékpár kínálhat megoldást, csakhogy a hasonló modellek meglehetősen költségesek, így nem mindenki engedheti meg magának a beruházást. Számukra jelenthetnek segítséget azok az átalakító készletek, melyek révén viszonylag olcsón e-kerékpár születhet egy hagyományos bicikliből. Ezen a téren az egyik legjobb megoldás egy új termék, a Swytch lehet – írja az ökodrive.hu.
A Swytch mindössze 449 dollárba, azaz nagyjából 176 ezer forintba kerül. Noha ez sokak számára még mindig magas árnak számít, az összeg eltörpül egy igazi e-bicikli ára mellett, amelyért akár milliós tételt is kifizethetünk. Sőt, a Swytch valójában még egy-egy csúcskategóriás kerékpár-alkatrésznél, például egy igazán jó minőségű hajtásláncnál is olcsóbb.
A termék további előnye, hogy telepítése hihetetlenül egyszerű, és ha jól szerelik fel, elég strapabíró is. A telepítés lényegében az első kerék teljes cseréjével jár, tehát egy elsőkerék-hajtású elektromos kerékpárt kaphat az, aki megveszi az átalakító készletet. A Swytch 13 különböző kerékméretben érhető el, vagyis nagyjából minden típusú kerékpárral kompatibilis, beleértve néhány összecsukható modellt is.
A rendszer egy 250 wattos hajtóműves agymotort használ, amely a kerékpáron elülső részére szerelhető fel. A berendezés a tárcsa- és a felnifék-beállításokkal egyaránt kompatibilis, így a telepítés rendkívül egyszerű. Az akkumulátorcsomagot a kormányra illesztett tartóban kell elhelyezni, aminek köszönhetően a vezetékek rövidek, és a telepítés sem bonyolult. Az aksi egy 36 voltos, 98 wattórás lítium-ion AIR berendezés. Érdemes hozzátenni, hogy Swytch alap hatótávolsága meglehetősen szerény, 14,4 kilométer, de elérhető nagyobb, 30,5 kilométeres csomag is. Komoly pozitívum, hogy a töltési idő alig több mint egy óra. A készlethez egy pedálszenzor is tartozik, ami a pedálrásegítő miatt fontos.

Zöld Közlekedés
Magyarország a világ egyik autóipari központja
Magyarország az európai kontinens szívében komoly autóipari múlttal, jól fejlett infrastruktúrával és kiforrott ipari alapokkal rendelkezik, a világ egyik autóipari központja.

Spóroljon a villanyszámláján! Kérje ingyenes napelem kalkulációnkat itt! (x)
A BYD elnök-vezérigazgatója kiemelte: ez a lépés nemcsak a BYD fejlődésének egy fontos mérföldköve, de egyben az Egy Övezet Egy Út kezdeményezés keretében megvalósuló, gyakorlati kínai-magyar együttműködés kézzelfogható bizonyítéka. Felidézte, hogy a BYD-t 1994-ben alapították Kuangtung tartományban, “a reform és nyitás politikájának szárnyán”, az új energiával hajtott járművek fejlődési lehetőségét megragadva vált cégük az ilyen típusú járművek legnagyobb gyártójává a világon.
Kitért arra, hogy tavaly 4,27 millió, új energiával hajtott (NEV – new energy vehicle) járművet értékesítettek, ezzel a globális NEV piacon megtartották bajnoki címüket, míg a teljes járműértékesítést tekintve a hatodik helyen állnak. A cég az idei első negyedévben továbbra is gyorsan növekszik. Magyarország az európai kontinens szívében komoly autóipari múlttal, jól fejlett infrastruktúrával és kiforrott ipari alapokkal rendelkezik, a “világ egyik autóipari központja” – fogalmazott az elnök-vezérigazgató, megjegyezve, hogy az ország számos világmárkát vonzott, amelyek befektetéseikkel a világ legfejlettebb, legszínvonalasabb új gyártósorait építették meg az országban.
Értékelése szerint a BYD szerencsésnek mondhatja magát, hogy részt vehet a magyar gazdasági és társadalmi fejlődésben. A 2005-ben indult mobiltelefon-alkatrészgyártási tevékenységtől a 2016-ban megkezdett elektromosbusz-gyártásig, majd a mostani, új energiával hajtott járműgyártó bázis kiépítéséig a két fél közötti együttműködés folyamatosan mélyül és fejlődik. Az együttműködés újabb lépése, hogy a BYD Magyarországra helyezi európai központját. A központ mintegy 2000 új munkahelyet teremt és három fő funkciót lát majd el. Ezek az értékesítés és az értékesítés utáni szolgáltatás, a járműtanúsítás és -tesztelés, valamint a járműmodellek tervezése és funkciófejlesztése – ismertette Vang Csuan-fu.
Vang Vej-csung, Kuangtung tartomány kormányzója örömét fejezte ki, hogy Budapesten együtt lehetnek tanúi a BYD európai központja megvalósításának. A vállalat nemzetközi fejlődésében ez nagyon fontos lépés – húzta alá, kiemelve, hogy az új központ a tartomány és Magyarország gazdasági, kereskedelmi és beruházási együttműködésének egyik kiemelkedő eredménye.
Hangsúlyozta: az elmúlt években jelentősen felgyorsult Kína és Magyarország gazdasági és kereskedelmi együttműködése, éves szinten mintegy 10 százalékkal nőtt a két ország közötti külkereskedelmi forgalom, a kínai-magyar kétoldalú kereskedelemnek pedig mintegy 10 százalékát Kuangtung tartomány biztosítja. Az idei év első három hónapjában a tartomány több mint 8 milliárd kínai jüan értékben szállított Magyarországra.
Magyarországon a Kuangtung tartománybeli vállalatok több beruházást is megvalósítottak, ezzel mintegy tízezer embernek biztosítottak megélhetési lehetőséget – tette hozzá Vang Vej-csung.
-
Zöld Energia4 nap telt el a létrehozás óta
Vesztegetési nyomozás következménye: tagsági kizárás a brüsszeli napenergia-szövetségnél
-
Zöldinfó2 nap telt el a létrehozás óta
Vádat emeltek egy kenderesi férfi ellen, aki 21 tonna veszélyes hulladékot tárolt az udvaron
-
Zöldinfó6 nap telt el a létrehozás óta
Áll a bál a Borussia Dortmund napelemes projektje körül
-
Zöld Közlekedés5 nap telt el a létrehozás óta
Ezer új autóbusszal válik még korszerűbbé és versenyképesebbé a Volán-flotta
-
Zöldinfó3 nap telt el a létrehozás óta
Több mint 18 Celsius-fokos különbség alakult ki az ország északi és déli része között