Kapcsolatfelvétel

Zöldinfó

Házhoz viszik a gyepmesterek az örökbe fogadott kutyákat

Létrehozva:

|

Rendhagyó örökbefogadó napot rendez az Illatos úton a Vigyél Haza Alapítvány és az Állategészségügyi Szolgálat: idén először házhoz viszik a gyepmesterek az örökbe fogadott kutyákat új gazdáiknak szombaton.

Az Állategészségügyi Szolgálat Illatos úti ebtelepe újra megtelt, jelenleg 130 kutya vár gazdára. A hagyományos örökbefogadó nap helyett idén először a Vigyél Haza Alapítvány kezdeményezésére a szolgálat munkatársai személyesen szállítják leendő gazdáikhoz a kutyákat- közölte a szervezet hétfőn az MTI-vel. A rendhagyó akció egyúttal az új gazdák első közös utazását is megkönnyíti, hiszen gyakran nem egyszerű egy még szinte ismeretlen állatot tömegközlekedési eszközön hazaszállítani. A rendezvényt megelőző napokban valamennyi gazdára váró kutyáról az alapítvány munkatársai fotókat készítenek, amelyeket a szervezet Facebook oldalán (www.facebook.com/vigyelhaza) lehet megtekinteni, valamint az örökbefogadó napon valamennyi befogadott kutya ivartalaníttatását átvállalja alapítvány. A kutyákhoz az alapítvány nyakörvet és pórázt is ad ajándékba.

A kutyákat oltva, féregtelenítve, mikrocsippel, egészségesen lehet örökbe fogadni összesen 5000 forint térítési díj ellenében, az örökbefogadott kutyák adómentességet is élveznek. Az Illatos úti telepre évente csak Budapestről több mint 3000 kutya kerül be a rendelkezésre álló összesen 94 férőhelyre. A Vigyél Haza Alapítvány hat éve dolgozik a telepen lévő kutyák életkörülményeinek, örökbefogadási esélyeinek javításáért, eddig több mint 500 állatot segítettek már gazdához.

Advertisement
Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Zöldinfó

Mesterséges intelligencia a rezsicsökkentés szolgálatában

Már több tízezren használják az MVM mesterséges intelligencia alapú rezsiasszisztensét.

Létrehozva:

|

Szerző:

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet az Ön rendszere! Ingyenes kalkulálás itt (x)

Alig több mint egy hónapja indult el és már több tízezren használják az MVM Csoport új, mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldását, az úgynevezett REZSIŐR az ügyfeleknek segít a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal összefüggő kérdésekben – közölte az MVM az MTI-vel. Az alternativenergia.hu kiemelte, hogy a REZSIŐR nem helyettesíti, hanem kiegészíti a személyes és online ügyintézést, mivel kifejezetten az energiafogyasztással, számlázással kapcsolatos kérdésekben nyújt támogatást. Jelezték ugyanakkor, hogy a REZSIŐR nemcsak tájékoztat, hanem felkészíti az ügyfeleket az ügyintézésre, például megmutatja, milyen dokumentumokra lehet szükség, így kevesebb időt és energiát vesz igénybe az ügyintézés. A közlemény szerint a próbaidőszak során szerzett tapasztalatok és a növekvő felhasználói szám visszaigazolja, hogy a digitális asszisztens – amelyet a YoloAI fejlesztett, az MVM számlázási rendszerére és a rezsicsökkentés szabályaira szabva – valódi segítséget nyújt az energiaszolgáltatással összefüggő ügyintézéshez.

Fontos, hogy a REZSIŐR-ön keresztül nem lehet adatokat módosítani, diktálni vagy névátírást kezdeményezni, erre továbbra is az MVM online ügyfélszolgálata és az MVM Next applikáció áll rendelkezésre, a mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldás azt azonban megmutatja, hol és hogyan lehet ezeket a lépéseket a leggyorsabban megtenni. A szolgáltatás az mvmnext.hu/rezsior oldalon, a számlaborítékokon található QR-kód és az e-számla-értesítőkben elhelyezett link segítségével is hozzáférhető – olvasható az MVM Csoport közleményében.

Advertisement
Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák