Kapcsolatfelvétel

Zöld Közlekedés

A jövő városi biciklije

Létrehozva:

|

A kerékagy és küllők nélküli kerekes járművek nem számítanak újdonságnak. A koncepció már több mint tíz éve ismert, de eddig még nem gyártottak széles körben terjesztett szériákat.

A Lunartic szíjmeghajtású, kerékagy és küllő nélküli modelljével valószínűleg sikerült legyőzni a korábbi modellek nehézségeit. Több régi technológiát is integráltak, és a felhasználók számára is könnyebbé tették hajtását. Nemcsak emiatt, hanem a trendi kinézete miatt is a vásárlók kedvence lehet. A modellt Luke Douglasland tervezte, a Loughborough Design School hallgatója. A szíjmeghajtás nem az egyetlen újítás a szerkezeten. A hátsó kerék küllőket és kerékagyat nélkülöző megoldása szintén említésre méltó. Tervezője nemcsak egy nagy teljesítményű kerekes járművet, hanem kényelmes közlekedési eszközt szeretett volna tervezni. Az alacsonyabb első, és a magasabb hátsókerék nagyobb stabilitást kölcsönöz a biciklinek, és az irányítást is megkönnyíti.

Ha a tömeggyártás megvalósul, valószínűleg hamar forradalmasíthatja a biciklis szokásokat. Tervezője, Luke Douglasland szerint azonban – aki a modellt egy vizsgafeladatként tervezte- még sok kidolgoznivaló van a biciklin, mielőtt valóban bekerülne a köztudatba. Szerinte még jó néhány hónapot, akár egy évet is várni kell arra, hogy az innovatív járművet árulni lehessen.

1 Comment

1 Comments

  1. Korcs

    2014-08-07 at 12:43

    Egy laza gumi cseréhez szét kell kapni az egészet és egy lazább kanyarban leér a pedál…

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Zöld Közlekedés

Az Egyesült Királyságban 12. hónapja csökkent zsinórban a járműgyártás

Az éves szintű visszaesés 11,6 százalék volt a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapjára fölkerült adatok szerint.

Létrehozva:

|

Szerző:

Spóroljon a villanyszámláján! Kérje ingyenes napelem kalkulációnkat itt! (x)

A múlt hónapban 82 178 járművet gyártottak az Egyesült Királyságban. Ebből a belföldi piacra – éves összevetésben – 22,3 százalékkal kevesebb, 18 401 készült, míg a kivitel 8 százalékkal, 63 777-re zsugorodott. Az EU továbbra is a brit személygépkocsik fő célpiaca, ide irányult az export 53,5 százaléka. A második helyen az Egyesült Államok állt 19,7 százalékkal, a harmadikon pedig Kína, 6,3 százalékkal. Az EU-ba 9,6 százalékkal, Kínába pedig 10,9 százalékkal csökkentek a szállítások februárban, miközben az Egyesült Államokba 34,6 százalékkal megugrottak. Az Egyesült Királyságban 27 398 elektromos járművet és hibridet gyártottak februárban, ami 5,6 százalékkal kevesebb a tavaly februárinál.

Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák