Zöldinfó
INTERFORST 2014 – 12. Nemzetközi vezető erdészeti és erdészettechnikai szakvásár

Engedje meg, hogy felhívjuk szíves figyelmét a 2014. július 16-20. között Münchenben 1970 óta megrendezésre kerülő 12. INTERFORST nemzetközi erdészeti és erdészettechnikai szakvásárra.
Az INTERFORST 2010 rekorderedményei:
• 413 kiállító 24 országból
• 68.405 m2 kiállítási terület
• 49.952 látogató 80 országból
München ezáltal az erdészeti szakkiállítások vezető nemzetközi vásárává vált.
Tematika:
Erdőtelepítés, erdőápolás
Erdők megőrzése, fa- és tájgondozás,
Erdővédelem kommunális technika
Fakitermelés, rönkbegyűjtés
EDV, földmérések, információmenedzsment,
Farönk-tárolás telekommunikáció
Erdei út építése és karbantartása
Munkavédelem, elsősegély
A szállítás speciális járművei
Tanácsadás
Fafeldolgozás
Fából nyerhető energia hasznosítása
Használt gépek
Famegmunkálás
Érdekes keretprogramok a vásár ideje alatt:
– kongresszusok, fórumok
– külön bemutatók
– „Grüne Couch” – Párbeszéd az ipar, a tudomány és a politika között
BELÉPŐJEGY:
Az Interforst szakvásárra elővételben kizárólag az interneten (www.interforst.de) keresztül lehet jegyet
(1 napos, 2 napos, 5 napos) rendelni, illetve csoportos belépőjegy* vásárolható képviseletünkön keresztül is. Használja ki a lehetőséget, hogy elővételben olcsóbban válthatja meg jegyét, mint a helyszínen, Münchenben. Ezzel nemcsak pénzt, hanem időt is megtakaríthat. Csak az így rendelt jegy ára kedvezményes. Az 1 napos,
2 napos, 5 napos belépőjegyek a honlapon csak hitelkártyával fizethetők ki. Ezután közvetlenül Önnek Münchenből elektronikus úton elküldik a Print@home Ticket-et (jegy), amelyet kérjük szíveskedjék nyomtatott formában Münchenbe kivinni. (Amennyiben a vásárlásról számlát/nyugtát szeretne kérni, felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszer azt a rendeléskor megadott adatokból állítja össze.)
Csoportos belépőjegy esetén a rendelési határidő képviseletünk felé: 2014. június 16. További információ miatt kérjük szíveskedjék velünk a kapcsolatot felvenni. Elérhetőségünk a levél alján megtalálható.
Katalógus: online nem vásárolható, helyszínen az ára: Eur 16,-.
További szíves információként közöljük, hogy az előző évektől eltérően, a müncheni tömegközlekedési eszközöket a kiállításra szóló látogatói belépőjeggyel, illetve a bérlettel már nem lehet ingyenesen igénybe venni.
KIÁLLÍTÓKNAK:
Jelentkezési határidő: folyamatos, de minél hamarabb jelentkezik, annál biztosabb, hogy helyet kaphat a vásárban.
Standjának kivitelezésével forduljon a Promo Kft-nél Csitári Viktóriához (telefon: 1/224-7758, e-mail: csitari@promo.hu ).
További részletes információ az www.interforst.de honlapon található.
Online-vásárlással | Münchenben, a vásárterületen | |
1 napos belépőjegy | Eur 20,- | Eur 31,- (vasárnap: Eur 27,-) |
2 napos belépőjegy | Eur 30,- | Eur 45,- |
5 napos belépőjegy | Eur 53,- | Eur 71,- |
Csoportos belépőjegy* | Eur 20,- (egyszeri belépő) | Eur 24,- |
Kedvezményes belépőjegy** | ||
Egyszeri belépő | Nem vásárolható | Eur 15,- |
2 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 21,- |
* Min. 10 főtől, egyszerre történő belépéssel.
** Tanuló, diák, nyugdíjas, mozgáskorlátozott személy számára szóló belépőjegy: igazolvány bemutatása
szükséges.
Kongresszusi belépő vásárlátogatással együtt
(A kongresszus résztvevőinek száma korlátozott)
Online-vásárlással | Münchenben, a vásárterületen | |
1 napos belépő | Eur 35,- | Eur 51,- |
2 napos belépő | Eur 50,- | Eur 70,- |
Diákjegy vásárlátogatással együtt*** | ||
1 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 25,- |
2 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 36,- |
*** Igazolvány bemutatása szükséges.
Utazási ajánlat:
Universal Travel Kft.
9022 Győr, Szent István út 43.
Telefon: 96/310-939, e-mail: info@universaltravel.hu, www.universaltravel.hu
Promo Kft., Müncheni Vásárképviselet
1015 Budapest, Széna tér 1/a.
Telefon: 224-7764, 224-7762, fax: 224-7763, e-mail: messemunchen@promo.hu
Honlap: www.munchenivasar.hu
Facebook: www.facebook.com/MuncheniVasar
Twitter: www.twitter.com/promo_kft

Zöldinfó
Netnográfia az állatvédelemről: a társállatok dominálják a magyar online diskurzust
A magyar társadalom kiemelt érdeklődést mutat az állatvédelem iránt.

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet Önnek! Ingyenes kalkulálás itt (x)
A vizsgálat eredményei szerint az állatvédelem folyamatosan erősen jelen van a magyar online közösségi térben, és magas érzelmi elköteleződést vált ki a felhasználókból – írta közleményében az alternativenergia.hu. A kutatás alapján a magyarok online állatvédelmi beszélgetéseinek többsége a társállatokról – elsősorban a kutyákról és macskákról – szól, amelyek a diskurzus hetven százalékát teszik ki, jól mutatva, hogy ezek az állatok a legtöbb családban már családtagként vannak jelen. Kisebb arányban fordulnak elő beszélgetések a vadon élő állatokról – medvékről, farkasokról, ragadozó madarakról – és a haszonállatok jóllétével kapcsolatos kérdésekről, de még mindig jelentős számban. A netnográfia, a kutatás módszertana az online közösségi terek megfigyelésére és elemzésére épülő kutatási technika, amely a felhasználók digitális platformokon – közösségi médiában, blogokon és fórumokon – folytatott beszélgetéseit, reakcióit és interakcióit vizsgálja. Ez lehetővé teszi, hogy a kutatók valós időben, a résztvevők viselkedésének befolyásolása nélkül kapjanak képet a társadalmi folyamatokról és véleményekről. A netnográfia így különösen alkalmas olyan érzékeny témák vizsgálatára, mint az állatvédelem, megmutatja, hogyan jelennek meg a társadalmi attitűdök és érzelmek a digitális térben, és milyen mintázatok mentén szerveződik a közösségi aktivitás.
A közlemény szerint a vizsgált időszakban 156 208 állatvédelemmel kapcsolatos megjelenést azonosítottak, amelyekhez összesen 978 490 interakció érkezett az online platformokon. A beszélgetések legnagyobb része, 40,8 százaléka a híroldalak cikkeihez és az azokhoz fűzött kommentekhez kötődik, ezt követik a blogbejegyzések (19,4 százalék) és a Facebookon zajló diskurzusok (19,1 százalék). A beszélgetések volumene elsősorban negatív események, például állatkínzási ügyek hatására ugrott meg. Egy-egy súlyos bántalmazásról szóló hír akár 30-40 ezer reakciót is kiváltott a közösségi médiában, és napokra meghatározta az online diskurzust. A kutatás rávilágított, hogy az állatvédelem témájában az emberek nemcsak olvasnak és reagálnak, hanem cselekednek is: az állatkínzásról szóló hírek hatására gyakran indulnak petíciók, adománygyűjtések és önkéntes akciók, amelyekhez széles körű társadalmi támogatás kapcsolódik.
Ismertetésük szerint a vizsgálat eredményei azt is megmutatták, hogy az állatvédelem olyan ügy, amely erősen megmozgatja a közvéleményt: míg a klímaváltozással kapcsolatos diskurzusoknál tíz megjelenésre jut egy komment, az állatvédelem esetében három megjelenésre jut egy hozzászólás. A beszélgetések túlnyomó része erősen negatív érzelmi töltetű, elsősorban felháborodást és dühöt kifejező reakciókból áll. Emellett jelen vannak a pozitív tartalmú bejegyzések is – például örökbefogadási sikertörténetek vagy állatvédelmi kampányok -, valamint a semleges megnyilvánulások, de jóval kisebb arányban. Mindez jól mutatja, hogy az állatvédelem a magyar társadalom széles rétegeiben intenzív érzelmeket vált ki.
“A kutatás megerősíti, hogy az állatvédelem nem csupán egy szűk réteg ügye, hanem a magyar társadalom széles körét érintő és megmozgató kérdés. Az állatvédelemben megjelenő erős érzelmek és közösségi cselekvési formák társadalomformáló erővel bírnak” – idézték Vetter Szilviát, az Állatvédelmi Központ vezetőjét, aki úgy fogalmazott, hogy “a digitális térben megjelenő aktivitás jól jelzi, hogy milyen fontos a pozitív példák és edukációs tartalmak erősítése, hogy a társadalom ne csupán a tragédiák idején foglalkozzon az állatvédelemmel.”
A beszélgetések központi eleme a felelős állattartás, így különösen a kötelező chip, az ivartalanítás, az oltások és az örökbefogadás kérdései. Számos megjelenés foglalkozott a menhelyek helyzetével, az állatvédelmi kampányokkal, valamint a civil szervezetek és influenszerek szerepvállalásával is. A kutatásból kiderült, hogy a vizuális tartalmak – képek és rövid videók – különösen hatékonyan terjesztik az állatvédelmi üzeneteket. A TikTok és az Instagram egyre fontosabb szerepet játszik a fiatalabb generációk megszólításában, míg a Facebook továbbra is meghatározó a közösségi szerveződések és adománygyűjtések terén.
Közölték: a vizsgálat 2022. január és 2024. július között zajlott, és 978 490 online interakciót elemzett, köztük posztokat, kommenteket és megosztásokat a legnépszerűbb közösségi platformokról. A kutatás a Talkwalker elemzőrendszer segítségével, anonimizált adatok felhasználásával készült. A kutatás eredményei az Acta Animalia Hungarica folyóirat legfrissebb számában olvashatók, a tanulmány szerzői Vetter Szilvia, valamint Ritó Evelin és Paulovics Anita, a Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Karának oktatói.
-
Otthon1 hét telt el a létrehozás óta
Épületeink energiahasználata a technológiai szemléletváltáson múlik
-
Zöldinfó5 nap telt el a létrehozás óta
Nem fogod elhinni, milyen felszereltségű kukásautók járnak már a Tisza-tónál
-
Zöldinfó6 nap telt el a létrehozás óta
Egyre több bolt csatlakozik: új lendületet kap a visszaváltás vidéken is
-
Zöld Közlekedés1 hét telt el a létrehozás óta
Csehországban építi első elektromosautó-üzemét Európában a Toyota
-
Zöld Közlekedés1 hét telt el a létrehozás óta
Tesla, BYD, Volvo a dobogón – tarol a vállalati elektromosautó-program Magyarországon
A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés