Zöldinfó
INTERFORST 2014 – 12. Nemzetközi vezető erdészeti és erdészettechnikai szakvásár
Engedje meg, hogy felhívjuk szíves figyelmét a 2014. július 16-20. között Münchenben 1970 óta megrendezésre kerülő 12. INTERFORST nemzetközi erdészeti és erdészettechnikai szakvásárra.
Az INTERFORST 2010 rekorderedményei:
• 413 kiállító 24 országból
• 68.405 m2 kiállítási terület
• 49.952 látogató 80 országból
München ezáltal az erdészeti szakkiállítások vezető nemzetközi vásárává vált.
Tematika:
Erdőtelepítés, erdőápolás
Erdők megőrzése, fa- és tájgondozás,
Erdővédelem kommunális technika
Fakitermelés, rönkbegyűjtés
EDV, földmérések, információmenedzsment,
Farönk-tárolás telekommunikáció
Erdei út építése és karbantartása
Munkavédelem, elsősegély
A szállítás speciális járművei
Tanácsadás
Fafeldolgozás
Fából nyerhető energia hasznosítása
Használt gépek
Famegmunkálás
Érdekes keretprogramok a vásár ideje alatt:
– kongresszusok, fórumok
– külön bemutatók
– „Grüne Couch” – Párbeszéd az ipar, a tudomány és a politika között
BELÉPŐJEGY:
Az Interforst szakvásárra elővételben kizárólag az interneten (www.interforst.de) keresztül lehet jegyet
(1 napos, 2 napos, 5 napos) rendelni, illetve csoportos belépőjegy* vásárolható képviseletünkön keresztül is. Használja ki a lehetőséget, hogy elővételben olcsóbban válthatja meg jegyét, mint a helyszínen, Münchenben. Ezzel nemcsak pénzt, hanem időt is megtakaríthat. Csak az így rendelt jegy ára kedvezményes. Az 1 napos,
2 napos, 5 napos belépőjegyek a honlapon csak hitelkártyával fizethetők ki. Ezután közvetlenül Önnek Münchenből elektronikus úton elküldik a Print@home Ticket-et (jegy), amelyet kérjük szíveskedjék nyomtatott formában Münchenbe kivinni. (Amennyiben a vásárlásról számlát/nyugtát szeretne kérni, felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszer azt a rendeléskor megadott adatokból állítja össze.)
Csoportos belépőjegy esetén a rendelési határidő képviseletünk felé: 2014. június 16. További információ miatt kérjük szíveskedjék velünk a kapcsolatot felvenni. Elérhetőségünk a levél alján megtalálható.
Katalógus: online nem vásárolható, helyszínen az ára: Eur 16,-.
További szíves információként közöljük, hogy az előző évektől eltérően, a müncheni tömegközlekedési eszközöket a kiállításra szóló látogatói belépőjeggyel, illetve a bérlettel már nem lehet ingyenesen igénybe venni.
KIÁLLÍTÓKNAK:
Jelentkezési határidő: folyamatos, de minél hamarabb jelentkezik, annál biztosabb, hogy helyet kaphat a vásárban.
Standjának kivitelezésével forduljon a Promo Kft-nél Csitári Viktóriához (telefon: 1/224-7758, e-mail: csitari@promo.hu ).
További részletes információ az www.interforst.de honlapon található.
Online-vásárlással | Münchenben, a vásárterületen | |
1 napos belépőjegy | Eur 20,- | Eur 31,- (vasárnap: Eur 27,-) |
2 napos belépőjegy | Eur 30,- | Eur 45,- |
5 napos belépőjegy | Eur 53,- | Eur 71,- |
Csoportos belépőjegy* | Eur 20,- (egyszeri belépő) | Eur 24,- |
Kedvezményes belépőjegy** | ||
Egyszeri belépő | Nem vásárolható | Eur 15,- |
2 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 21,- |
* Min. 10 főtől, egyszerre történő belépéssel.
** Tanuló, diák, nyugdíjas, mozgáskorlátozott személy számára szóló belépőjegy: igazolvány bemutatása
szükséges.
Kongresszusi belépő vásárlátogatással együtt
(A kongresszus résztvevőinek száma korlátozott)
Online-vásárlással | Münchenben, a vásárterületen | |
1 napos belépő | Eur 35,- | Eur 51,- |
2 napos belépő | Eur 50,- | Eur 70,- |
Diákjegy vásárlátogatással együtt*** | ||
1 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 25,- |
2 napos belépő | Nem vásárolható | Eur 36,- |
*** Igazolvány bemutatása szükséges.
Utazási ajánlat:
Universal Travel Kft.
9022 Győr, Szent István út 43.
Telefon: 96/310-939, e-mail: info@universaltravel.hu, www.universaltravel.hu
Promo Kft., Müncheni Vásárképviselet
1015 Budapest, Széna tér 1/a.
Telefon: 224-7764, 224-7762, fax: 224-7763, e-mail: messemunchen@promo.hu
Honlap: www.munchenivasar.hu
Facebook: www.facebook.com/MuncheniVasar
Twitter: www.twitter.com/promo_kft
Zöldinfó
Fenntarthatóság a pályán és azon kívül: Az Ausztrál Open hivatalos partnere lett a Waterdrop
A waterdrop a világ egyik legnevesebb teniszversenyével és a „Summer of Tennis” eseménysorozattal való együttműködés révén bizonyítja elkötelezettségét a teniszsport iránt, és bemutatja exkluzív Player kulacsát.
Az ausztriai waterdrop vállalat többéves partnerséget jelentett be az Ausztrál Opennel. Az eseménysorozat Hivatalos Kulacs Partnereként a vállalat újrahasználható rozsdamentes acélkulacsokat biztosít a játékosoknak, a csapataiknak és a Grand Slam torna alkalmazottainak, ezzel fontos lépést téve a fenntartható folyadékfogyasztásért folytatott küzdelemben. Januárban minden szem Melbourne-re szegeződik, amikor az Ausztrál Open, az év első Grand Slam tornájaként elindítja a teniszévet. A bécsi székhelyű Microdrink italkocka- és italkiegészítő-gyártó márka, a waterdrop ezúttal a torna Hivatalos Kulacs Partnereként vesz részt az eseményen. A játékosoknak és a személyzetnek biztosított kulacsok mellett a waterdrop a különböző helyszíneken a szurkolók számára is lehetővé teszi a személyre szabott kulacsok beszerzését, a legújabb Microdrink italkockák megkóstolását, illetve számos programmal is készül, például közönségtalálkozók szervezésével a waterdrop nagykövetekkel.
2025. január 12. és 26. között az Ausztrál Open nemcsak a kiemelkedő sportteljesítmények színtere lesz, hanem a fenntarthatóságra is összpontosít, mivel a waterdrop újrahasználható rozsdamentes acélkulacsai jelentős mennyiségű egyszer használatos műanyag palackot váltanak ki. A fenntartható folyadékfogyasztás köztudatba emelésének és gyakorlatának megerősítése érdekében a waterdrop a „Summer of Tennis” eseménysorozattal is együttműködik, köztük a perthi és sydney-i United Cuppal, a Brisbane International, Canberra International, Adelaide International és Hobart International tornákkal. 2024-ben az Austral Open 99%-os csökkenést ért el az egyszer használatos műanyag palackok használatában a versenyzők által használt területeken, ahol több mint 5600 liter vizet (1452 gallon) töltöttek fel fenntartható módon a waterdrop Player Kulacsok segítségével. Közvetlenül a pályán közel 800 játékosnak volt lehetősége újratölteni a kulacsát kiváló minőségű szűrt melbourne-i csapvízzel. Emellett a helyszínen több mint 280 vízadagolót helyeztek ki, így minden látogató éjjel-nappal ingyenesen hozzáférhetett az ivóvízhez.
„Amikor 2016-ban megalapítottuk a waterdrop-ot, soha nem álmodtunk arról, hogy egy nap partnerséget köthetünk a világ egyik legnagyobb teniszeseményével. Az Austral Open kultikus státuszt foglal el a sportolók és a rajongók szívében, hiszen nemcsak a legmagasabb szintű teniszt testesíti meg, hanem egy nagyon különleges légkört is biztosít, amely méltó a »Happy Slam« becenévre. Rendkívül megtisztelő, hogy csatlakozhatunk ehhez a rangos eseményhez, és a tenisz világában is kulacsról kulacsra haladva hozzájárulhatunk a fenntarthatósághoz” – nyilatkozta Martin Murray, a waterdrop alapítója és vezérigazgatója.
„Izgatottan várjuk a waterdrop márkával való együttműködést, amely mind a fenntarthatóság iránti elkötelezettsége, mind pedig a magas minőségű termékei miatt nagyszerűen illeszkedik az Austral Open és a »Summer of Tennis« világába. A meglévő erős alapokra építve izgatottan várjuk, hogy a szélesebb körű klímamentő stratégiánk részeként milyen pozitív hatást érhetünk el együtt a következő években” – fejtette ki Cedric Cornelis, a Tennis Australia kereskedelmi igazgatója. „Az Austral Open a waterdrop együttműködésével volt az első olyan Grand Slam, amely a pályára kihelyezett újratöltő pontokkal lehetővé tette a játékosok számára, hogy a helyi csapvizet használják, ezzel jelentős mértékben csökkentve az egyszer használatos műanyagok mennyiségét. Több száz vízállomás áll rendelkezésre a versenyzők által használt területeken – például az edzőtermekben és társalgókban, valamint a torna teljes helyszínén –, amelyekből kiváló minőségű melbourne-i ivóvizet biztosítunk a tornaszemélyzet és a rajongók számára is, és bátorítjuk őket, hogy hozzanak magukkal újratölthető palackokat.”
A hidratálás jövője a teniszben
„Drink More Water” – a waterdrop a vízfogyasztás növelését a mindennapi életben és az élsportban egyaránt küldetésének tekinti. Az ausztriai hidratációs vállalat régóta jelen van a tenisz világában. 2023-ban a teniszlegenda, Novak Djokovic befektetőként és márkanagykövetként csatlakozott a vállalathoz. A Microdrink-gyártóhoz további hat versenyző csatlakozott befektetőként: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda és Cameron Norrie személyében. A hidratálás kulcsfontosságú a teniszben, hiszen közvetlen hatással van a játékosok koncentrációjára, állóképességére és teljesítményére. A waterdrop elkötelezett a sportág iránt, és sportolókkal és szervezetekkel együttműködve népszerűsíti a fenntartható folyadékfogyasztás gyakorlatát. Idén az ATP „Hydration and Gold Partnereként” a waterdrop kulcsszerepet játszott abban, hogy a Stuttgartban megrendezett ATP Boss Open lett az első ATP-torna, amely teljesen mentessé vált az egyszer használatos műanyag palackoktól a játékosok és a rajongók által elfoglalt területeken egyaránt. Az együttműködés keretében a waterdrop újrahasználható kulaccsal támogatja az ATP legjobb 200 játékosának optimális folyadékpótlását, miközben a fenntarthatóságot is népszerűsíti.
A vállalat elkötelezettsége globális szinten is megmutatkozik, hiszen olyan nemzetközi eseményeken is képviselteti magát, mint például a hamburgi, rotterdami és washingtoni ATP-tornák, amelyek mind a tenisz fenntarthatóságáért tett pozitív környezeti változást hirdetik. 2024-ben a vállalkozás bemutató partnere volt az „ATP Mallorca Championships presented by waterdrop” tornának is. De ez még nem minden: hidratációs partnerként a cég támogatja a Rafa Nadal Akadémiát, valamint a Patrick Mouratoglou által vezetett Mouratoglou Akadémiát is.
Igyál úgy, mint egy bajnok: Exkluzív AO Player Kulacs
A Grand Slam torna a legmagasabb szintű koncentrációt és atlétikai teljesítményt követeli meg a játékosoktól. Minden részletnek tökéletesnek kell lennie, beleértve a felszerelést és a felkészülést is. Ilyen helyzetekben a megfelelő hidratálás is elengedhetetlen. A waterdrop „All-Purpose” palackjai tökéletesen alkalmasak mindezek támogatására. A kifejezetten az AO 2025-re tervezett kulacs az ikonikus teniszpálya kék színét viseli, és 1 literes/34 unciás kapacitással rendelkezik. A duplafalú rozsdamentes acélkulacs akár 24 órán keresztül hűvösen tartja a vizet még az ausztráliai napsütésben is, így biztosítva a hűsítő felfrissülést.
A Official Player Kulacs hagyományos szájnyílással rendelkező kupakkal elérhető, amely gyors és kényelmes folyadékpótlást biztosít, de kompatibilis az All-Purpose kollekció más kupakjaival, így szívószálas, kiszélesített szájrésszel ellátott és sportkupak is elérhető hozzá. Emellett ez a waterdrop® kulacs egy új praktikus tulajdonsággal is rendelkezik: egy skála került a belsejébe, amely segítségével pontosan követhetjük az elfogyasztott folyadékmennyiséget.
Ez a sportos és stílusos kulacs nemcsak a pályán gondoskodik a játékosok hidratálásáról, hiszen a nézők az Austral Open helyszínén is megvásárolhatják, október közepétől pedig előrendelhető lesz az AO Ticket Store-ban. A palackok november közepétől lesznek elérhetőek az AO Shopban és a waterdrop webáruházában Ausztráliában és Új-Zélandon, világszerte pedig 2025 januárjától.
A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés