Kapcsolatfelvétel

Design

Megjelent a zöld színű Coca-Cola

Létrehozva:

|

Zöld címkéjű kólát dobott piacra Argentínában a Coca-Cola. Kolumbiában pedig a kólagyár jégből készült üvegben hozza forgalomba termékét.

Szokatlan csomagolású, zöld címkés Coca-Cola jelent meg Argentínában, a Coca-Cola Life nevű termék édesítőszer helyett cukorral és a kalóriamentes édesítőszerrel, sztíviával készül, így egy 600 ml-es palackban 108 kalória van, ellentétben a hagyományos kóla 250 kalóriájával. A Daily Mail szerint a kólacég összesen 45 termékében használja a sztíviát, de még sosem rakta bele leghíresebb termékébe. A kóla palackja a környezetbarát PlantBottle technológiával készül, amely 30 százalékban növényi eredetű és teljes egészében újrahasznosítható. Arról nincs híre a lapnak, hogy másutt mikor vezetik be a terméket. Ennél is környezetkímélőbb az a palack, amelyet a Coca-Cola Kolumbiában dobott piacra, ez ugyanis jégből készült, így az ital elfogyasztása után a palack egyszerűen elolvad, írja a hvg.hu.

 

Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Design

Tájépítészeti ötletpályázatot hirdetnek a Népliget megújítására

Létrehozva:

|

Szerző:

Tájépítészeti ötletpályázatot hirdet a Népliget megújítására a fővárosi önkormányzat – közölte a Főpolgármesteri Hivatal kedden az MTI-vel.

A közlemény szerint a pályázat célja, hogy a Népliget történeti kert jellegét megőrizve közparkként újuljon meg. A Népliget Budapest parkhálózatának legnagyobb zöldfelülettel rendelkező, gazdag múltjához képest jelenleg elhanyagolt állapotú parkja. Szövevényes története azonban a város szerkezeti fejlődésének, a főváros elköteleződésének és a kapcsolódó állami fejlesztéseknek köszönhetően most új korszakához érkezik. “A zöldfelület értékeit megőrizve az elzárt, elhagyatott parkból a fénykort idéző, sokszínű, élettel teli közpark válhat” – írták. A Főpolgármesteri Hivatal kiemelte: a Népliget rehabilitációja a Radó Dezső Terv legfontosabb kulcsprojektjei között szerepel.

A fővárosi önkormányzat első lépésben a lakosság bevonásával, állami szereplőkkel, valamint a kerületi önkormányzattal együttműködésben készítette el a Népliget stratégiai tervét, hogy hosszú távú jövőképet vázoljon a park ütemezett megújítására – emlékeztettek a kommünikében. A Főpolgármesteri Hivatal közölte: a pályázat célja a zöldfelületek klímabarát, ökologikus megújítása és mennyiségi növelése a burkolt felületek csökkentésével. A külső és belső gyalogos kapcsolatok erősítése, a kaputerek rendezése, a Népliget elérhetőségének, átjárhatóságának és biztonságának javítása. További célként jelölték meg az autóforgalom csökkentését a Vadja Péter út és a park belső úthálózatának forgalomcsillapításával, parkolóhelyek racionalizálásával. A tervek között szerepel a közparki funkciók bővítése, játszóterek fejlesztése, futókör és napozórét létesítése, az egykori Mutatványos tér helyén közösségi funkciókat kiszolgáló rendezvénytér kialakítása. További információk a pályázatról a nepliget.budapest.hu oldalon érhetők el.

Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák