Kapcsolatfelvétel

Utazás

Luxusturizmus

Létrehozva:

|

Ön hová utazna el legszívesebben, ha nem számítana a pénz? Kis Róbert Richárd turisztikai szakértő, szakújságíró már 169 országban járt, az OzoneNetwork csütörtöki Egyenlítő c. műsorában arról mesélt, hogy a luxusturisztikai utazások alatt szinte bármit megkaphat az ember, ha elég pénze van.

A luxusszállodákban a felszereltségtől kezdve a közösségi terek kialakításáig minden meg van határozva, sőt az is, hogy szobáiban mennyi legyen az egy főre jutó négyzetméter. A pompás környezet mellett olyan apróságokban nyilvánul meg a luxus, mint például a mézadagoló, ami cseppmentes fejjel rendelkezik. A las vegasi szállodákban minden van, és szinte mindegyik luxusszállodának minősül, viszont a lakosztály árak alacsonyak. Ez azért van, mert a szállodakomplexumokban rengeteg más olyan szolgáltatás és pénzköltési lehetőség van beépítve, ami rákényszerít a fogyasztásra, vásárlásra, hiszen a szerencsejáték ipar fellegvára a pénzköltésre rendezkedett be. A műsor másik vendége Vági József, turisztikai szakértő és szakújságíró arról beszélt, hogy itt mindenki megkaphatja a fényűző élet illúzióját.

 

Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Utazás

Felmérés: az online rendelők többsége is inkább a bolti vásárlást részesíti előnyben

Az elmúlt egy évben online rendelők 56 százaléka is a személyes, bolti vásárlást részesíti előnyben, ugyanakkor nagy eltérés van ebben az egyes korcsoportok között – derült ki a Reacty Digital és az Olcsobbat.hu közös felméréséből.

Létrehozva:

|

Szerző:

Az MTI-hez kedden elküldött összefoglaló szerint a 60-79 évesek háromnegyede szíve szerint inkább személyesen venné meg a termékeket, míg a 18-29 éves korosztályban már tízből hatan az online vásárlást preferálják. Az online vásárlók 66 százalékánál a futáros házhozszállítás volt a leggyakoribb szállítási mód az elmúlt egy évben. A csomagautomaták népszerűsége nőtt, míg az üzletben, telephelyen, irodában történő személyes átvétel aránya kissé visszaesett. A csomagautomatát választók 79 százaléka azért dönt e mellett az átvételi mód mellett, mert így nem kell az üzletek nyitvatartásához igazodnia vagy a futárt várnia. Szintén erős érv, hogy ez a szállítási mód olcsóbb, mint egyes más alternatívák. A csomagautomatát választók 21 százalékánál szempont volt, hogy környezetbarát megoldásnak véli a módszert. A 18-79 éves válaszadók 31 százaléka az internetes, 26 százaléka inkább a személyes vásárlást tartja környezettudatos megközelítésnek, 43 százalék pedig egyformán vélekedik a kettőről. Minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy az online rendelést tartja környezettudatosabbnak a személyes vásárlással szemben.

A 18-79 évesek 15 százalékánál fordult már elő, hogy azért nem rendelt meg valamit online, mert az ellentmondott volna környezetvédelmi törekvéseinek. Az online rendelők háromnegyede inkább, vagy minden alkalommal elektronikus számlát választana vásárlásai mellé, ha szabadon dönthet ebben a kérdésben. Minél magasabb iskolai végzettsége van valakinek, annál inkább preferálja az online számlát, de összességében még a legfeljebb általános iskolai végzettséggel rendelkezők is inkább az online felé hajlanak. Az online vásárlók 54 százaléka számára vonzóbb az a webáruház, amely egyértelműen jelzi, hogy környezettudatosan szállít vagy olyan csomagolást használ. A Reacty Digital 2022. november 10-22. között végezte 1000 fős kutatását a VeVa online kutatási közösségben, az eredmények kor, nem, iskolai végzettség, illetve a lakóhely régiója szerint reprezentatívak a 18-79 éves magyar lakosságra.

Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák

© 2022 zoldtrend.hu | Minden jog fenntartva!