Kapcsolatfelvétel

Otthon

Íme, az intelligens légkondi

Létrehozva:

|

Az Aros nevet kapta az a közös fejlesztésű légkondicionáló berendezés, amelyet a közelmúltban a Quirky és General Electric vitt piacra. Ez a gyártmány afféle előrejelzése annak a folyamatnak, amely már korántsem a távoli jövőt vetíti előre.

Azt a tendenciát,  miszerint nem sokat várat magára azaz idő, amikor egy háztartási gép magától értetődően internetes kapcsolattal működtethető. Bizonyság erre ez a világhálon megtekinthető, sőt előrendelés útján meg is vásárolható 2,3 kWh teljesítményű vadonatúj termék. Mi adja az újdonságát ennek a légkondinak? Egyik érdekessége, hogy bárhonnan vezérelhető egy okostelefonos alkalmazás segítségével.
Továbbá azt is tudja a ki- és bekapcsolások időtartama alapján, hogy az adott napon, adott napszakban, melyik helyiség,  miként van igénybe véve, és ott általában milyen meleg szokott lenni az évszaktól függően. Intelligens módon, fokozatosan elsajátítja, mikor ajánlatos a szobát hűteni és mikor nincs erre szükség. A berendezésen úgymond egy havi költségkeret  is beállítható és ebben a “mozgástérben” a készülék automatikusan megkeresi az ideális kompromisszumot a beállított költséglimit és az elvárt hőmérséklettartomány között. Tulajdonképpen önmagát tanítja, képzi a háztartási gép, amelynek következményeként  a jelenlegi megoldásokénál a lakások hőmérsékletének szinten tartása rendkívül precíz módon elérhető és energiatakarékos, komfortos otthonok teremthetők.
A két cég  e projekt  tervezése és kivitelezése során remekül együtt működött. Profiljuknak megfelelően jól kiegészítették egymást. A Quirky, a közösségi fejlesztésekre specializálódott gyárként az “okos” megoldásokat adta, nyolcvan esztendős múltjával a General Electric pedig gyártási tapasztalatát tette hozzá az új légkondicionáló berendezések elkészítéséhez. A két cég régen kötött már “házasságot”, ebből adódóan nem ez az első közös “gyermekük”. Együttes fejlesztésben készült el többek között az okos tojástartójuk is. A GE különösen épít erre a sikeres együttműködésre.

 

 

A tervek szerint ugyanis, a következő öt évben a Quirkyvel közösen mintegy 30 okos termék kifejlesztését, piacra vezetését irányozták elő. ( A GE számára nyilvánvalóan a termékek gyártása  során megszerzett tudás az elsődleges, ebből az ismeretanygból kívánnak profitálni hosszútávon a saját termékeik fejlesztésében. Egyelőre nem ismert az Aros bővebb specifikációja, de aligha vonható kétségbe, hogy a termék nem inverteres. (Megérne egy összehasonlítást , hogy egy inverteres készülékhez képest, milyen kondiciókkal bír, hatékonyabb-e ez az önfelismerő- és tanululó légondi.) Erre enged következtetni az a körülmény, hogy a gyártmány már előrendelhető az Amazonon, méghozzá meglepő áron: háromszáz dollárért kínálják.
Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Otthon

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.

Létrehozva:

|

Szerző:

A fenntarthatóság és környezetvédelem iránti elköteleződés nem csupán egy divatos trend, hanem egy olyan felelősségvállalás, amelynek közvetlen hatása van a személyes életünkre. A Waterdrop eddig is küldetésének tekintette a természetes vízfogyasztás népszerűsítését és az egyszer használatos műanyag palackok számának csökkentését. Ennek érdekében akítvan részt vesz a környezettudatosság növelésében, együttműködik környezetvédelmi szervezetekkel környezeti problémák megoldásán, támogatja a tiszta vízhez való hozzáféréssel foglalkozó programokat, valamint az óceánokban felhalmozódott műanyag palackok összegyűjtését. A Plastic Bank szervezeten keresztül minden eladott waterdrop kulacs után két PET-palackot gyűjt be a világ óceánjaiból. Termékei természetes alapanyagokból készülnek és felelős forrásból származnak, a csomagolásnál pedig arra törekszik, hogy fenntarthatóbb megoldásokat alkalmazzon, újrahasznosítható, komposztálható vagy környezetbarát anyagokat használjon. 

A waterdrop Signature Zöld szín elsőként a nemesacél kollekcióban jelenik meg három változatban, és fokozatosan jelenik majd meg minden termék csomagolásán. A vállalat az új, feltűnő waterdrop Signature Zöld színe célja nemcsak a vállalat zöld gondolkodásának kinyilvánítása, hanem hogy ráirányítsa a figyelmet a környezettudatosabb döntések lehetőségére, amelyek egy fenntarthatóbb életmód kialakítására ösztönözhetnek.

Íme néhány apró változtatás, amelyekkel elkezdhetjük beépíteni a környezettudatosságot az életünkbe:

  • Kerüljük a felesleges hulladékot

Az életmódunk kialakításakor fontos szerepet játszik, hogy milyen termékeket vásárolunk. Az egyszer használatos műanyag csomagolású termékek helyett választhatunk a tartós, újrahasznosítható alternatívák közül. A feláras műanyag zacskók vagy papírtáskák helyett használhatunk otthonról hozott szatyrokat. 

  • Támogassuk a helyi termelőket

Vásároljunk helyi termékeket és támogassuk a környezetbarát termelést. Ez nemcsak a helyi gazdaságot erősíti, hanem csökkenti a szállítás költségeit és a környezeti lábnyomot is.

  • Csökkentsük az energiafogyasztást

Az energiatakarékosság nemcsak a számlát csökkenti, hanem a környezeti terhelést is. Egyszerű lépésekkel is, mint például az energiatakarékos izzók használatával, a használaton kívüli elektronikai berendezések kikapcsolásával és a háztartási gépek rendszeres karbantartásával is sokat spórolhatunk.

  • Étkezzünk tudatosabban

Fogyasszunk több növényi alapú ételt, és kerüljük a feldolgozott élelmiszereket. Növeljük a természetes vízfogyasztást és keressünk természetes ízesítőket. Ezekkel nemcsak a bolygónk, hanem saját egészségünk érdekében is sokat teszünk.

  • Támogassuk a környezetvédelmi kezdeményezéseket

Csatlakozzunk vagy támogassunk helyi vagy nemzetközi környezetvédelmi szervezeteket és kezdeményezéseket, vegyünk részt fenntartható életmódra ösztönző kihívásokon. A közösség ereje nemcsak ösztönöz, hanem fel is tölt energiával.

Bár ezek a változtatások apró cseppeknek tűnnek a tengerben, a Waterdrop hitvallása, hogy cseppről cseppre juthatunk el a nagy változásokhoz.

Advertisement
Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák

© 2022 zoldtrend.hu | Minden jog fenntartva!