Kapcsolatfelvétel

Zöld Közlekedés

Új Ford bringák a láthatáron

Létrehozva:

|

A spanyol Mobile World Congress rendezvényen mutatták be az új elektromos kerékpárjaikat. A két bringa egyelőre koncepció, melyet a Dahon készített a Ford együttműködésével.

A képen a bal oldalon áll a MoDe:Me, egy városi elektromos bringa, mellette pedig a MoDe:Pro, mely a különleges furgonnal összedolgozva a városi csomagszállítás mestere lehet.

Természetesen mindkét bicikli lítiumos akksit kapott. A 200W-os motor kicsit soványnak tűnik, de a városi közlekedésre szerintünk ez is megteszi. Az alábbi videóban tudod megnézni a részleteket:
A Fordnak egyébként nem ez az első próbálkozása elektromos bringák fejlesztésére; 2013-ban a korábbi koncepció bringájukat a Pedegoval készítették el – ez európai szemmel kicsit nehezen volt kedvelhető… Az ez előtti modelljük viszont minden igényt kielégített.

forrás: hatszel.hu 

Advertisement

Advertisement
Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Zöld Közlekedés

A Skoda 2026-ban új, teljesen elektromos SUV-modellel bővíti kínálatát

A cseh Skoda Auto az év első három negyedévében 14,1 százalékkal növelte eladásait a világpiacon.

Létrehozva:

|

Szerző:

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet az Ön rendszere! Ingyenes kalkulálás itt (x)

A legnagyobb cseh autógyár szeptember végéig 765 700 darab személygépkocsit adott el, ebből 616 300 darabot Európában, ezzel a Skoda a harmadik helyet foglalja el az európai autópiacon – közölte a Skoda Auto Prágában közleményben. A Skoda Auto a német Volkswagen konszern része. A konszern Skoda gyáraiban előállított további márkáival együtt a cseh vállalat összesen 869 700 autót adott el, ami 7,5 százalékos éves növekedés – írja az alternativenergia.hu. “A Skoda márka kitűnő kilenc hónapos eredménye azt bizonyítja, hogy stratégiánk helyes. Gyorsan növekednek bevételeink, és egyre inkább jelen vagyunk a világpiacon” – mutatott rá Klaus Zellmer, a Skoda igazgatói tanácsának elnöke. Külön méltányolta, hogy a Skoda sikerrel tartja harmadik helyét az európai autópiacon. “Stratégiai célunk hogy ezt a helyünket 2030-ig megerősítsük” – jegyezte meg.

A Skoda eladásai leginkább Németországban nőttek, a 153 800 eladott autó 9,9 százalékos növekedést jelent. Csehországban 9,8 százalékkal 67 700 darabra emelkedett az eladás. Nagy az érdeklődés a Skoda kocsik iránt Nagy-Britanniában és Indiában is. A Skoda az első kilenc hónap alatt 150 700 elektromos autót adott el, az elektromos és hibrid meghajtású kocsik részesedése az eladásban 24,1 százalékra növekedett. A legkeresettebb modellek sorrendje: Octavia (142 200), Kodiaq (96 200), Kamiq (95 400) és a Fabia (90 ezer). A Skoda megerősítette, hogy 2026-ban piacra dobja a Skoda Epic modellt, amely teljesen elektromos családi kocsi (SUV crossrover) lesz.

Advertisement
Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák