Kapcsolatfelvétel

Otthon

Matt Damon és a WC-bojkott

Létrehozva:

|

A bizarr kampányindító videó célja egészen egyszerű: tiszta vizet és higiéniát mindenkinek. Csak egy újabb feltűnősködő celeb vagy tényleg komolyan vehető a Water.org kampánya és kampányígérete?

A Water.org két szervezet összeolvadásával 2009-ben jött létre, Matt Damon Gary White-tal együtt alapította meg. Damon már korábban is foglalkozott a víz okozta globális problémákkal, most arra helyezik a hangsúlyt, hogy ne egy újabb, csak szlogenekkel operáló szervezet legyenek, hanem tényleges változást hozzanak, írja a vizpartifejlesztesek.blog.hu. Céljuk, hogy a vízzel kapcsolatos iparágakat változtassák meg, új finanszírozási modelleket (pl. a Nobel-békedíjas mikrohitelezés mintájára) és valódi partnerségeket alakítsanak ki. A nemrég indított kampányt Damonék kifejezetten viccesnek, könnyednek szánják, hiszen nem mást ígért meg, minthogy nem használ addig WC-t (mosdót), amíg nem jut mindenki tiszta vízhez és higiéniai szolgáltatásokhoz. A téma viszont sokkoló: minden 20. másodpercben meghal egy gyerek valamilyen vízzel kapcsolatos betegségben, a nők évente 200 millió órát töltenek azzal, hogy vizet szerezzenek, az USA lakosságának háromszorosa nem jut vízhez és több embernek van mobilja, mint WC-je. Ezt a videót több is követi majd a youtube-on, híres filmes és tv-s személyiségek bevonásával, kérdés, hogy ezt az ötletet is le kell-e húzni a WC-n, vagy működőképes és legalább figyelemfelkeltésre jó lesz.

forrás: vizpartifejlesztesek.blog.hu

Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Otthon

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.

Létrehozva:

|

Szerző:

A fenntarthatóság és környezetvédelem iránti elköteleződés nem csupán egy divatos trend, hanem egy olyan felelősségvállalás, amelynek közvetlen hatása van a személyes életünkre. A Waterdrop eddig is küldetésének tekintette a természetes vízfogyasztás népszerűsítését és az egyszer használatos műanyag palackok számának csökkentését. Ennek érdekében akítvan részt vesz a környezettudatosság növelésében, együttműködik környezetvédelmi szervezetekkel környezeti problémák megoldásán, támogatja a tiszta vízhez való hozzáféréssel foglalkozó programokat, valamint az óceánokban felhalmozódott műanyag palackok összegyűjtését. A Plastic Bank szervezeten keresztül minden eladott waterdrop kulacs után két PET-palackot gyűjt be a világ óceánjaiból. Termékei természetes alapanyagokból készülnek és felelős forrásból származnak, a csomagolásnál pedig arra törekszik, hogy fenntarthatóbb megoldásokat alkalmazzon, újrahasznosítható, komposztálható vagy környezetbarát anyagokat használjon. 

A waterdrop Signature Zöld szín elsőként a nemesacél kollekcióban jelenik meg három változatban, és fokozatosan jelenik majd meg minden termék csomagolásán. A vállalat az új, feltűnő waterdrop Signature Zöld színe célja nemcsak a vállalat zöld gondolkodásának kinyilvánítása, hanem hogy ráirányítsa a figyelmet a környezettudatosabb döntések lehetőségére, amelyek egy fenntarthatóbb életmód kialakítására ösztönözhetnek.

Íme néhány apró változtatás, amelyekkel elkezdhetjük beépíteni a környezettudatosságot az életünkbe:

  • Kerüljük a felesleges hulladékot

Az életmódunk kialakításakor fontos szerepet játszik, hogy milyen termékeket vásárolunk. Az egyszer használatos műanyag csomagolású termékek helyett választhatunk a tartós, újrahasznosítható alternatívák közül. A feláras műanyag zacskók vagy papírtáskák helyett használhatunk otthonról hozott szatyrokat. 

  • Támogassuk a helyi termelőket

Vásároljunk helyi termékeket és támogassuk a környezetbarát termelést. Ez nemcsak a helyi gazdaságot erősíti, hanem csökkenti a szállítás költségeit és a környezeti lábnyomot is.

  • Csökkentsük az energiafogyasztást

Az energiatakarékosság nemcsak a számlát csökkenti, hanem a környezeti terhelést is. Egyszerű lépésekkel is, mint például az energiatakarékos izzók használatával, a használaton kívüli elektronikai berendezések kikapcsolásával és a háztartási gépek rendszeres karbantartásával is sokat spórolhatunk.

  • Étkezzünk tudatosabban

Fogyasszunk több növényi alapú ételt, és kerüljük a feldolgozott élelmiszereket. Növeljük a természetes vízfogyasztást és keressünk természetes ízesítőket. Ezekkel nemcsak a bolygónk, hanem saját egészségünk érdekében is sokat teszünk.

  • Támogassuk a környezetvédelmi kezdeményezéseket

Csatlakozzunk vagy támogassunk helyi vagy nemzetközi környezetvédelmi szervezeteket és kezdeményezéseket, vegyünk részt fenntartható életmódra ösztönző kihívásokon. A közösség ereje nemcsak ösztönöz, hanem fel is tölt energiával.

Bár ezek a változtatások apró cseppeknek tűnnek a tengerben, a Waterdrop hitvallása, hogy cseppről cseppre juthatunk el a nagy változásokhoz.

Advertisement
Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák

© 2022 zoldtrend.hu | Minden jog fenntartva!