Zöldinfó
Novak Djokovic kimaxolja a hidratálást: a teniszező befektet a waterdrop®-ba, hogy felrázza az italipart
Novak Djokovic, a világ egyik legelismertebb és legeredményesebb teniszezője ma bejelentette, hogy befektetőként és nagykövetként csatlakozott a waterdrop®-hoz.
A bécsi székhelyű Waterdrop 2016 óta dolgozik az italipar újraformálásán a waterdrop® Microdrinkekkel. Most Novak Djokovic is elhatározta, hogy felemeli szavát a műanyag palackokban lévő egészségtelen cukros italok ellen. A Plastic Pollution Coalition szerint percenként egymillió műanyag palackot vásárolnak világszerte, és a műanyagok 91%-át nem hasznosítják újra.
„A sportolóvá válás nemcsak a tehetségen és az edzésen múlik, hanem a tested érdekében hozott döntéseken is. A sikerhez sok tudást kellett megszereznem és alkalmaznom a mindennapi életemben. Az egészséges életmód magában foglalja a megfelelő hidratálást, és közben a környezetünkre is figyelnünk kell. Hiszem, hogy közös munkával valódi változást érhetünk el, és megszabadulhatunk minden műanyag palacktól. Felelősséget vállalok a döntéseimért sportolóként, közéleti személyiségként, de apaként is, és abbahagyom az egészségtelen előretöltött italok használatának népszerűsítését” – emelte ki Novak Djokovic.
A Waterdrop a sportcélú hidratálás terén korábban bevezette Microlyte termékcsoportját, amelyek elektrolitokat és vitaminokat tartalmazó, vízben oldható italkockák. A hagyományos sportitalokkal ellentétben a Waterdrop® Microlyte természetes összetevőket tartalmazhozzáadott cukor és koffein nélkül, és fogyasztása nem jár doboz- és palackhulladékkal.
„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy Novak Djokovic befektetőként és nagykövetként csatlakozik csapatunkhoz. Minden idők egyik legnagyobb teniszezője, és a sportvilág egyik legelismertebb bajnoka. Nemcsak személy szerint számomra, hanem sok generáció számára inspiráló. Találkoztam valakivel, aki igazán elkötelezett a bolygó iránt, és ismeri a hidratálás fontosságát. Az egészséges és fenntartható életmód iránti elkötelezettsége tökéletesen illeszkedik küldetésünkhöz. Bízunk benne, hogy Novak Djokovic támogatásával valódi hatást érhetünk el, és megváltoztathatjuk az italipart” – emelte ki Martin Murray, a Waterdrop vezérigazgatója és alapítója.
Az osztrák márka már támogatja Danielle Collins és Taylor Fritz amerikai teniszezőket, valamint az ATP versenyekre szállít innovatív hidratáló padokat, amelyek szükségtelenné teszik a műanyag palackokat. Novak Djokovic, aki jelentős (hét számjegyű) összeget invesztált a cégbe, csatlakozik a Waterdrophoz befektetőként, és a márka hosszú távú globális nagyköveteként.
Zöldinfó
Hazai fejlesztésű okospadok hódítják a világot
Köztéri okosbútorokat fejlesztő vállalkozásba fektetett a Hiventures.
Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet Önnek! Ingyenes kalkulálás itt (x)
A Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. 600 millió forintos tőkebefektetést nyújt a köztéri okosbútorokat fejlesztő Kuube Hungary Kft-nek a Divat & Design Tőkealapból – írja az alternativenergia.hu. A közleményben ismertették: a Kuube Hungary magyar alapítású technológiai vállalkozás, amely napenergiával működő off-grid, vagyis a közüzemi elektromos hálózattól független köztéri okosbútorok fejlesztésével és nemzetközi piaci értékesítésével foglalkozik. A 2020-ban alapított cég termékei – okospadok, valamint buszmegállók és közösségi terek okos utcabútorai – már több mint 15 országban vannak jelen, számos európai és ázsiai nagyvárosban, például Tokióban, Bangkokban és Manilában is megtalálhatók. A Kuube okosbútor egy moduláris kültéri infrastruktúra-megoldás, amely közterületi padként működik. Az újrahasznosítható anyagokból készült termék dizájnja úgy készült, hogy funkcionálisan és esztétikailag is a környezetbe illeszthető legyen.
A fokozott igénybevételnek és az időjárásnak is ellenálló bútorok számos digitális és fenntarthatósági funkciót egyesítenek: például USB és vezeték nélküli eszköztöltést, ingyenes Wi-Fi hotspotot és opcionális környezeti – hőmérsékletet, levegőminőséget, UV indexet érzékelő – szenzorokat. Emellett érintőkijelzők és profi audiorendszer segítik a városi tájékoztatást, a turisztikai és közszolgáltatási tartalmak megosztását. A termékcsalád jelenleg hat típusból áll. A Hiventures 600 millió forintos befektetését kiemelten piacnyitásra, értékesítésre, márkaépítésre, új modellek fejlesztésére fordíthatják.
A befektetés nagyban támaszkodik a Kuube és a világ egyik legnagyobb elektronikai gyártócége, a Foxconn között 2024-ben megkötött gyártási megállapodásra. A gyártás a Foxconn komáromi üzemében történik, ahol kifejezetten a Kuube termékeire összpontosítva új gyártósort is kialakítottak. A befektetés a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szakmai partnersége mellett, a Hiventures által kezelt Divat & Design Tőkealapból valósul meg. A tőkealap a hagyományos, akár több éve működő márkák mellett kimondottan keresi a feltörekvő, technológiai újításokat tartalmazó designipari befektetési lehetőségeket. A Hiventures és a MDDÜ stratégiai megállapodása a magyarországi divat- és designipari ágazat fellendítését, valamint egy értékteremtő kreatívipari startup ökoszisztéma kialakítását célozza – közölték.
-
Zöld Energia3 nap telt el a létrehozás ótaHárom óra ingyen áram naponta – új energiaprogram indul
-
Zöldinfó3 nap telt el a létrehozás ótaTöbb mint 2000 önkormányzat csatlakozott az idei tűzifaprogramhoz
-
Zöldinfó6 nap telt el a létrehozás ótaTartós túlkínálat alakulhat ki, miközben a kereslet növekedése lassul
-
Zöld Energia1 nap telt el a létrehozás ótaHőszivattyú vagy kondenzációs kazán? Melyik a jobb választás a magyar KKV-knak?
-
Zöldinfó1 hét telt el a létrehozás ótaNagy átalakulások előtt áll az energiaszektor
