Kapcsolatfelvétel

Design

Megjelent a zöld színű Coca-Cola

Létrehozva:

|

Zöld címkéjű kólát dobott piacra Argentínában a Coca-Cola. Kolumbiában pedig a kólagyár jégből készült üvegben hozza forgalomba termékét.

Szokatlan csomagolású, zöld címkés Coca-Cola jelent meg Argentínában, a Coca-Cola Life nevű termék édesítőszer helyett cukorral és a kalóriamentes édesítőszerrel, sztíviával készül, így egy 600 ml-es palackban 108 kalória van, ellentétben a hagyományos kóla 250 kalóriájával. A Daily Mail szerint a kólacég összesen 45 termékében használja a sztíviát, de még sosem rakta bele leghíresebb termékébe. A kóla palackja a környezetbarát PlantBottle technológiával készül, amely 30 százalékban növényi eredetű és teljes egészében újrahasznosítható. Arról nincs híre a lapnak, hogy másutt mikor vezetik be a terméket. Ennél is környezetkímélőbb az a palack, amelyet a Coca-Cola Kolumbiában dobott piacra, ez ugyanis jégből készült, így az ital elfogyasztása után a palack egyszerűen elolvad, írja a hvg.hu.

 

Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Design

Megnyílt a Mol új székháza

Megnyílt a Mol Campus, a vállalat új székháza Budapesten, a Kopaszi-gát mellett; az épületben 2500 ember dolgozik majd a cég növekedésén, mert biztosítani kell Magyarország energiaellátását – mondta a Mol-csoport elnök-vezérigazgatója a megnyitó ünnepségen, csütörtökön.

Létrehozva:

|

Szerző:

Hernádi Zsolt hozzátette, az épületet a Foster + Partners és magyarországi partnere, a Finta Stúdió tervezte. A belsőépítészeti megoldásokat a Kinzo és a Minusplus tervező és designer iroda dolgozta ki. A kivitelezésért pedig a Market Építő Zrt. felelt. Emlékeztett, 2016-ban azért döntöttek úgy, hogy új saját tulajdonú székházat építenek, mert hittek a jövőben. Hozzátette, a Campus a jövő generációinak készült, az épület azt üzeni: “a Mol itt volt, itt van itt is lesz a következő évtizedekben”. Kiemelte, a Mol Magyarország első olyan zászlóshajója, amely külföldön is sikereket tudott felmutatni. Ma már a régió meghatározó iparvállalata. A Mol-csoport a világ 21 országában van jelen. Ugyanakkor jelezte, bármennyire is nemzetközi a cég “itthon otthon van”, mert a Mol magyar multiként úgy döntött, hogy Budapesten építkezik, itt építik meg a jövő irodaházát. Hernádi Zsolt arra is kitért, hogy az üzemanyag fronton elszabadult káoszt valamennyire sikerült csillapítani, szerdán már 30 százalékkal csökkent a fogyasztás az elmúlt napokhoz képest, de még nem állt helyre a rend.

Ratatics Péter, a vállalatcsoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója közölte, a Campus 143 méter magas, nettó alapterülete 86 ezer négyzetméter. Az MTI kérdésére elmondta, az új székház felépítését a Mol saját forrásból finanszírozta, a beruházás értékét azonban üzleti titokra hivatkozva nem hozta nyilvánosságra. Azt azonban megjegyezte, hogy a Campus a Magyarországon felépülő irodaházaknál nagyjából 20 százalékkal magasabb értéket képvisel. A megnyitót követően a történelmi egyházak XI. kerületi képviselői megáldották a Mol Campust.

A helyszínen kiadott közlemény szerint a Mol Campus Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő városrészében, a BudaParton épült fel. A Mol 2500, eddig 9 különböző telephelyen dolgozó kollégáját költözteti az új székházba. Hozzátették, az olyan innovatív megoldásoknak köszönhetően, mint az épületen található 900 négyzetméternyi napelem, valamint a geotermikus energiát használó hűtési és fűtési rendszer a Mol Campus a legszigorúbb fenntarthatósági elvárásokat is teljesíti.

 

 

Advertisement

Kép: MTI/Balogh Zoltán

Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák

© 2022 zoldtrend.hu | Minden jog fenntartva!