Utazás
Bejárós bringa 700€-ért

A Diavelo csöppsége az ingázókat célozza meg. Közülük is azokat, aki az út nagy részét elővárosi vonattal/metróval teszik meg, innen is a neve, DiaVelo Ubahn.
Egy végletekig leegyszerűsített kerékpárt kapunk ezért a bő 200.000 Ft-ért. A hajtás szinte nem látható; a 24V-os rendszer az első kereket hajtja meg. Nincs kijelző, és az akksit sem láthatod, hiszen azt rendhagyó módon a nyeregbe építették be. Nincs váltó sem, a SRAM 2 sebességes, kontrafékes automatikus váltóját szerelték bele. Így egy valóban könnyen mozgatható, 12 kg-os biciklit kapunk. Ez ugyan nem összecsukható, de igazán könnyen cipelhető – akár még lépcsőkön is.
Itt egy rövid videó, amin a cég igazgatója elmondja, mire is jó ez a bringa:
Forrás: hatszel.hu

Utazás
Felmérés: az online rendelők többsége is inkább a bolti vásárlást részesíti előnyben
Az elmúlt egy évben online rendelők 56 százaléka is a személyes, bolti vásárlást részesíti előnyben, ugyanakkor nagy eltérés van ebben az egyes korcsoportok között – derült ki a Reacty Digital és az Olcsobbat.hu közös felméréséből.

Az MTI-hez kedden elküldött összefoglaló szerint a 60-79 évesek háromnegyede szíve szerint inkább személyesen venné meg a termékeket, míg a 18-29 éves korosztályban már tízből hatan az online vásárlást preferálják. Az online vásárlók 66 százalékánál a futáros házhozszállítás volt a leggyakoribb szállítási mód az elmúlt egy évben. A csomagautomaták népszerűsége nőtt, míg az üzletben, telephelyen, irodában történő személyes átvétel aránya kissé visszaesett. A csomagautomatát választók 79 százaléka azért dönt e mellett az átvételi mód mellett, mert így nem kell az üzletek nyitvatartásához igazodnia vagy a futárt várnia. Szintén erős érv, hogy ez a szállítási mód olcsóbb, mint egyes más alternatívák. A csomagautomatát választók 21 százalékánál szempont volt, hogy környezetbarát megoldásnak véli a módszert. A 18-79 éves válaszadók 31 százaléka az internetes, 26 százaléka inkább a személyes vásárlást tartja környezettudatos megközelítésnek, 43 százalék pedig egyformán vélekedik a kettőről. Minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy az online rendelést tartja környezettudatosabbnak a személyes vásárlással szemben.
A 18-79 évesek 15 százalékánál fordult már elő, hogy azért nem rendelt meg valamit online, mert az ellentmondott volna környezetvédelmi törekvéseinek. Az online rendelők háromnegyede inkább, vagy minden alkalommal elektronikus számlát választana vásárlásai mellé, ha szabadon dönthet ebben a kérdésben. Minél magasabb iskolai végzettsége van valakinek, annál inkább preferálja az online számlát, de összességében még a legfeljebb általános iskolai végzettséggel rendelkezők is inkább az online felé hajlanak. Az online vásárlók 54 százaléka számára vonzóbb az a webáruház, amely egyértelműen jelzi, hogy környezettudatosan szállít vagy olyan csomagolást használ. A Reacty Digital 2022. november 10-22. között végezte 1000 fős kutatását a VeVa online kutatási közösségben, az eredmények kor, nem, iskolai végzettség, illetve a lakóhely régiója szerint reprezentatívak a 18-79 éves magyar lakosságra.
-
Zöldinfó2 nap telt el a létrehozás óta
Jó hírt kaptak, akik idén telepítenének napelemes rendszert
-
Zöld Energia4 nap telt el a létrehozás óta
Megérkezett a valódi napelemes tetőcserép
-
Zöld Energia1 hét telt el a létrehozás óta
A NAV több mint 80 millió forintot zárolt egy társaságnál
-
Zöldinfó1 nap telt el a létrehozás óta
Ismét változhat a napelemes rendszerek elszámolása?
-
Zöldinfó3 nap telt el a létrehozás óta
Engedélyezik az erkélyre szerelhető napelemeket Bécsben
A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés