Továbbra is nagy sikerrel dübörög a cégeket az elektromos autók megvásárlásában támogató program.
Az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat.
A fővárosi cégektől 1,5 milliárd forintot csoportosítottak át az E-autó pályázat keretében, ennyivel több jut a vidéki vállalkozásoknak.
Nem igaz, hogy a töltési idő az elektromos autók egyik legfőbb hátránya, sőt.
Magyarország az európai kontinens szívében komoly autóipari múlttal, jól fejlett infrastruktúrával és kiforrott ipari alapokkal rendelkezik, a világ egyik autóipari központja.
Újabb 869 darab autóbusz beszerzésére jelent meg közbeszerzési ajánlati felhívás.
Az autonóm járművek megjelenésével feltárult egy olyan jövő képe, amelyben már nem lesz szükség emberi sofőrökre, és kizárólag „önvezető” autók közlekednek az utakon.
A német járműipari vállalatok üzleti hangulatát jelző mutató csökkent áprilisban a müncheni ifo gazdaságkutató intézet felmérésének eredményei szerint.
Öt héten és 5800 kilométeren át szállította az utasokat Baján a legújabb magyar elektromos midibusz.
Az éves szintű visszaesés 11,6 százalék volt a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapjára fölkerült adatok szerint.