Kapcsolatfelvétel

Zöldinfó

Hogyan legyél első és (egyetlen) egy nemzetközi zöld kampány térképén?

Létrehozva:

|

Ha követed a Zöld Tartalom Facebook oldalát, akkor talán már felfedezted, hogy csütörtökönként különböző aktuális zöld témákkal segítek kitalálni, miről is írhatnál a saját oldalaidon.

Múlt csütörtökön a március 15-i Fogyasztók Világnapjára hívtam fel a követők figyelmét ezzel a poszttal:
“Hogyan kapcsolódhat ez a környezetvédő tevékenységemhez?”

A tudatos fogyasztás a fő üzenet!

Mivel éppen az a célod, hogy online marketing eszközökkelérd el az ügyfeleidet, partnereidet vagy a vásárlóidat, így neked is biztosítanod kell a saját fogyasztóid jogait.

Advertisement

“Ez csak természetes. Miért írjak erről?”

Mert ez olyan pozitívum, amire érdemes felhívnod a közönséged figyelmét. Jó, ha tudják, hogy foglalkozol az online biztonsággal és a tőlük gyűjtött adatok jó kezekben vannak nálad.

Advertisement

Nézd csak a nemzetközi kampány néhány üzenetét:

“Az emberek 72%-a nem tudja, az informatikai vállalatok milyen adatokat gyűjtenek online róla.”

Advertisement

“2015-ben több mint fél milliárd digitális személyes adatot veszítettek vagy loptak el.”

“Jó ötlet, írok róla. Figyeljek még valamire?”

Advertisement

Persze! Ha egy nemzetközi kampány témája illik a te zöld tevékenységedhez, ne csak magát a témát dolgozd fel a saját oldaladon! Ismerd meg a kampány oldalát és tudd meg, hogyan lehet ahhoz kapcsolódni!

Gyakori lehetőségek: helyi akció szervezése, kampányoldal és logó, plakát megosztása, egyedi #hashtag referencia használata, fotó készítése és beküldése stb.

Advertisement

A most bemutatott nemzetközi kampány esetén egy egyszerű tweet (Twitter) üzenettel és abban a #betterdigitalworld használatával első és egyetlen magyar szereplőként sikerült felkerülnöm a nemzetközi térképre!

Ennyit te is könnyen meg tudsz tenni!

Advertisement

Hogyan használd ezt a példát a jövőben?

Figyeld a Zöld Tartalom Facebook oldalán megosztott ötleteket! Nem véletlenül használom ilyenkor a #csütörtök #ujtartalom #thursdaymotivation #inspiration #newcontent jelzéseket. Ha egy téma passzol a munkádhoz, ismerd meg a kezdeményezés céljait és a csatlakozás lehetőségeit! Még az is megtörténhet, hogy a kampány nemzetközi résztvevői felfigyelnek a munkádra és új kapcsolatok épülnek!

Advertisement

forrás: zoldtartalom.hu

 

Advertisement
Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Zöldinfó

Ezek a világ legértékesebb olaj- és gázmárkái 2025-ben

A Shell megtartotta vezető helyét a világ legdrágább olaj- és gázmárkáinak listáján, annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 10 százalékkal csökkent.

Létrehozva:

|

Szerző:

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet Önnek! Ingyenes kalkulálás itt (x)

A brit-holland cég immár tizenegyedik éve áll az első helyen – írja az alternativenergia.hu. A rangsor második helyét továbbra is a Saudi Aramco foglalja el (+0,3 százalék, 41,7 milliárd dollár), a harmadikat a PetroChina (+17 százalék, 33,3 milliárd dollár). A negyedik helyen szintén egy kínai cég áll, a Sinopec (+5 százalék, 29,8 milliárd dollár). Az amerikai ExxonMobil, amelynek márkaértéke 21 százalékkal, 23,6 milliárd dollárra ugrott, a tavalyi tizenegyedik helyről az ötödik helyre jött föl. Az egyesült arab emírségekbeli ADNOC a nyolcadik helyről a hatodik helyre rukkolt előre, márkaértéke 25 százalékkal, 19 milliárd dollárra emelkedett.

A francia TotalEnergies a hatodikról a hetedikre csúszott vissza annak ellenére, hogy márkaértéke 11 százalékkal, 18,8 milliárd dollárra nőtt. A brit BP Plc a nyolcadik helyre csúszott vissza a tavalyi ötödikről, márkaértéke 1 százalékkal, 18,3 milliárd dollár csökkent. Az első tízben szerepel még a norvég Equinor (-6 százalék, 15,7 milliárd dollárra), amely a tavalyi hetedik helyről visszaesett a kilencedikre, illetve az amerikai Chevron Corp., amely egy pozíciót veszítve a tizedik lett, márkaértéke 2 százalékkal, 14,5 milliárd dollárra mérséklődött.

A világ 50 legnagyobb olaj- és gázmárkájának összesített márkaértéke 444,1 milliárd dollár, ami 4 százalékos növekedés tavalyhoz képest. Az első ötvenben 16 amerikai cég szerepel, rájuk esik az összes márkaérték 23,3 százaléka, továbbá egyebek között három kínai (15,5 százalék), két brit (14,3 százalék) és négy indiai (3,5 százalék) vállalat. Az egyetlen szaúd-arábiai cégre, a Saudi Aramcóra jut a teljes globális márkaérték 9,4 százaléka.

Advertisement
Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák