Zöldinfó
Hogyan legyél első és (egyetlen) egy nemzetközi zöld kampány térképén?
Ha követed a Zöld Tartalom Facebook oldalát, akkor talán már felfedezted, hogy csütörtökönként különböző aktuális zöld témákkal segítek kitalálni, miről is írhatnál a saját oldalaidon.
Múlt csütörtökön a március 15-i Fogyasztók Világnapjára hívtam fel a követők figyelmét ezzel a poszttal:
“Hogyan kapcsolódhat ez a környezetvédő tevékenységemhez?”
A tudatos fogyasztás a fő üzenet!
Mivel éppen az a célod, hogy online marketing eszközökkelérd el az ügyfeleidet, partnereidet vagy a vásárlóidat, így neked is biztosítanod kell a saját fogyasztóid jogait.
“Ez csak természetes. Miért írjak erről?”
Mert ez olyan pozitívum, amire érdemes felhívnod a közönséged figyelmét. Jó, ha tudják, hogy foglalkozol az online biztonsággal és a tőlük gyűjtött adatok jó kezekben vannak nálad.
Nézd csak a nemzetközi kampány néhány üzenetét:
“Az emberek 72%-a nem tudja, az informatikai vállalatok milyen adatokat gyűjtenek online róla.”
“2015-ben több mint fél milliárd digitális személyes adatot veszítettek vagy loptak el.”
“Jó ötlet, írok róla. Figyeljek még valamire?”
Persze! Ha egy nemzetközi kampány témája illik a te zöld tevékenységedhez, ne csak magát a témát dolgozd fel a saját oldaladon! Ismerd meg a kampány oldalát és tudd meg, hogyan lehet ahhoz kapcsolódni!
Gyakori lehetőségek: helyi akció szervezése, kampányoldal és logó, plakát megosztása, egyedi #hashtag referencia használata, fotó készítése és beküldése stb.
A most bemutatott nemzetközi kampány esetén egy egyszerű tweet (Twitter) üzenettel és abban a #betterdigitalworld használatával első és egyetlen magyar szereplőként sikerült felkerülnöm a nemzetközi térképre!
Ennyit te is könnyen meg tudsz tenni!
Hogyan használd ezt a példát a jövőben?
Figyeld a Zöld Tartalom Facebook oldalán megosztott ötleteket! Nem véletlenül használom ilyenkor a #csütörtök #ujtartalom #thursdaymotivation #inspiration #newcontent jelzéseket. Ha egy téma passzol a munkádhoz, ismerd meg a kezdeményezés céljait és a csatlakozás lehetőségeit! Még az is megtörténhet, hogy a kampány nemzetközi résztvevői felfigyelnek a munkádra és új kapcsolatok épülnek!
forrás: zoldtartalom.hu
Zöldinfó
Ismét független fesztiválként folytatja a Sziget
Újra magyar kézben a Sziget, a 2026-os dátum is megvan.
Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet az Ön rendszere! Ingyenes kalkulálás itt (x)
Újra magyar kézben Európa egyik legnagyobb fesztiválja – írja az alternatvienergia.hu. A Sziget az eddigi menedzsmenttel és szervezői csapattal, az egykori alapító, Gerendai Károly stratégiai vezetésével vág neki a 2026-os rendezvény szervezésének. Ezzel lehetőség nyílik arra, hogy a Sziget, ismét független fesztiválként, az egyediségét és a korábbi értékeit hangsúlyosabban kiemelve a nemzetközi piacon is unikális rendezvényként tovább erősítse pozícióját a nemzetközi élvonalban. A szervezők bejelentették, a jövő évi Szigetet 2026. augusztus 11-15. között tervezik megrendezni. Miután a fővárosi frakciók pozitív állásfoglalásával elhárult az akadálya annak, hogy a Sziget egy hosszútávú területbérleti engedéllyel vághasson neki a jövőnek, megszületett a megállapodás, mely szerint a londoni székhelyű Superstruct Entertainment-től Gerendai Károly veszi át a fesztivált működtető Sziget Zrt-t. Gerendai elmondta: „A Sziget Zrt. tulajdonosi szerkezete folyamatosan alakul majd az elkövetkező hetekben, mert a menedzsment részvétele mellett folynak az egyeztetések a rendezvény nagyobb alvállalkozóival és partnereivel is, akikkel a terveink szerint közösen fogjuk finanszírozni a fesztivált. Elsőként a Budapest Park csatlakozik szakmai befektetőként, velük biztosan szorosan együttműködünk majd.”
Kádár Tamás , a cég vezérigazgatója szerint a Sziget életében egy újabb, nagy mérföldkő az alapító, Gerendai érkezése: „A Sziget továbbra is Európa egyik legjelentősebb fesztiválja maradhat, megőrizve azokat az értékeket, amiket több mint három évtizede képvisel, megerősítve azt a különleges vonzerőt, ami a Szigetet az egész európai fesztiválpiacon egy másik ligába emeli. Karcsi visszatérése és az általa életre hívni kívánt szakmai összefogás ebben adhat új lendületet azzal az egyedi szemlélettel, amivel a Szigetet anno megálmodta, és az első 25 évét aktívan alakította” – mondta Kádár. Gerendai – bár nyolc évvel ezelőtt kivonult a fesztiváléletből – azért távolról figyelte ezt a piacot és stratégiai kérdésekben határozott elképzelésekkel tér vissza, melyek megvalósításában és a közös gondolkodásban számít a mostani menedzsment és a cégben dolgozó szakemberek munkájára, és ehhez szeretne további tudást is bevonni. „A megújuláshoz sokat adhat hozzá, ha hallgatunk kívülről jövő véleményekre, olyan szakemberekre, akik különböző szemszögből nézik a fesztiválpiacot” – mondta Gerendai, aki például nagyon számít a Budapest Park elmúlt évtizedében felhalmozott szakmai tapasztalataira.
Pálffy András, a Park alapítója ezzel kapcsolatban elmondta: „A Budapest Park és a Sziget együttműködése egyfajta értékközösség. Mindkét brand megőrzi az autonómiáját, ugyanakkor kihasználjuk azokat a szakmai és működési szinergiákat, amelyekkel stabilabbá és jövőállóbbá tehetjük a magyar fesztiválpiacot. Szeretnénk, ha a Sziget nemcsak ikonikus múltja, hanem hosszú távon fenntartható jövője miatt is büszkesége lenne Magyarországnak” – emelte ki Pálffy. Gerendai meglátása szerint az lehet a hosszútávú jövő alapjának biztosítéka, ha sikerül a Sziget egyediségét és értékeit hangsúlyosabban kiemelni, a fesztivál kulturális lenyomatát jobban erősíteni, illetve Budapest és a Sziget szinergiáját jobban kihasználni. „Nem szeretném, hogy a Sziget egy korosztályos kalitkába záródjon, s bár természetesen a legerősebb célcsoportunk továbbra is a mai fiatalok maradnak itthon és külföldön egyaránt, a régebbi látogatókat is fontosnak tartom megszólítani” – tette hozzá. „Célunk, egy mindenki számára szerethető, a nemzetközi piacon is unikális fesztivál új lendülettel történő szervezése” – mondta a Sziget régi-új tulajdonosa.
Kádár végül elárulta: „Terveink szerint 2026-ban augusztus 11-15. között rendezzük a Szigetet, ezt már akár tollal is be lehet írni a naptárba. És hogy végre elhárultak az akadályok, napokon belül elkezdjük a jegyárusítást egy 48 órás kedvezményes akcióval. Az exkluzív – tavalyi áron tartott – elővételes fesztiválbérlet-akció november 7-én déltől indul, melyre előzetesen november 5-ig lehet regisztrálni a www.sziget.hu oldalon” – tette hozzá Kádár.
-
Zöld Energia5 nap telt el a létrehozás ótaItt az új akkumulátor-generáció: leválthatják a lítiumot egy új anyagra
-
Zöld Energia6 nap telt el a létrehozás ótaÚj lehetőség a napelemeseknek: az aggregátorokkal akár többszörös bevétel is elérhető
-
Zöld Energia1 hét telt el a létrehozás ótaÁllami támogatás érkezhet a napelemes háztartások számára energiatárolóra
-
Zöldinfó1 hét telt el a létrehozás ótaAranyat érő gomba, pusztuló élőhelyek szigorúbb ellenőrzések jönnek Romániában
-
Zöld Közlekedés3 nap telt el a létrehozás ótaMegérkeztek az új Citarók: modernebb és kényelmesebb buszok járnak a fővárosban



A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés