Kapcsolatfelvétel

Zöldinfó

A szállodaiparban is lehetséges a környezetkímélő takarítás

Létrehozva:

|

A takarítás során sokszor felmerül az igény, hogy legyen gyors és hatékony, ugyanakkor szintén fontos, hogy környezetkímélő módon történjen. A házilag alkalmzott környezetbarát praktikák nagyobb alapterületeken, szervezett takarítás során ritkán alkalmazhatók eredményesen és gyorsan. Mi ilyenkor a megoldás? Mi tehet egy szálloda, ha környezetkímélő takarítást kíván bevezetni? Erre igyekszünk választ adni cikkünkben!

Mi a gond a házi praktikákkal a nagyobb alapterületeken?

Sokszor speciális megoldásokra van szükség egy-egy terület takarítási igényeinek az ellátására. Ilyenkor nem elég, ha az otthon jól bevált szódabikarbónával vagy sütőporral kezdünk neki például egy üzemi konyha berendezéseinek a zsíroldásának. Elképzelhető, hogy megoldható ezekkel is, de a takarítás időtartama és eredménye nem lesz tervezhető, legalábbis pontosan biztosan nem. A vendéglátásban és a szállodaiparban pedig az idő egy nagyon fontos tényező.

Advertisement

Gondoljunk csak a hotel szobák takarítására. Vendégként mihamarabb szeretnénk elfoglalni a lefoglalt szobát, akkor is, ha pár órával előtte még másé volt. A takarítóknak éppen ezért nagyon szigorú takarítási protokollt kell követniük, aminek fontos eleme, hogy pontosan mit mivel takarítanak. Így olyan szállodai tisztítószer családra van szükségük, ami minden takarítási feladatra kínál speciális megoldást.

Az Ökocímkés tisztítószerek használata

Az ökocímkés tisztítószerek a professzionális takarításban amellett, hogy környezetkímélő módon tisztítanak, még tervezhetővé is teszik a takarítástechnológiai folyamatokat. A tervezhetőséget nem csak az időfaktorra értjük, hanem a költségtervezésre is. A professzionális tisztítószerekkel ugyanis pontosan tervezhető a takarítandó alapterületek és gyakoriság szerint a tisztítószerek költsége, ami egy nagyobb ingatlannál, mint egy szálloda rendszeres és jelentős tétel lehet az üzemeltetésben.

Advertisement

A megfelelő tisztítószerek használatával optimalizálhatjuk tehát a takarítások időtartamát, ezáltal a takarító kollégák létszámát és munkaidő keretét, valamint a takarítás költségét. A jól tervezett munkafolyamatok egyenletes minőségű tisztaságot is eredményezhetnek, ami szintén nem elhanyagolható szempont.

Az ökocímkés tisztítószerek természetesen nem csak hotelekben használhatók. A higienia-online.hu webshopban is rendelhető ökocímkés termékekkel megtisztíthatjuk otthonainkat is környezetkímélő módon!

Advertisement

 

 

Advertisement

 

 

Advertisement

 

Partner cikk

Advertisement

Zöldinfó

Napelemet, szigetelést, kevesebb fosszilis energiát – így vélekedik Európa a zöld átmenetről

Az európaiak nagy többsége prioritásnak tartja a káros éghajlatváltozás kezelését, és fontosnak gondolja intézkedések meghozatalát a megújuló energiaforrások növelése, valamint az energiahatékonyság javítása érdekében – derült ki az Európai Bizottság által hétfőn közzétett Eurobarométer felmérésből.

Létrehozva:

|

Szerző:

Töltse ki a napelem-kalkulátort, és tudja meg, mennyibe kerülhet Önnek! Ingyenes kalkulálás itt (x)

Az európaiak nagy többsége prioritásnak tartja a káros éghajlatváltozás kezelését, és fontosnak gondolja intézkedések meghozatalát a megújuló energiaforrások növelése, valamint az energiahatékonyság javítása érdekében – derült ki az Európai Bizottság által hétfőn közzétett Eurobarométer felmérésből. A brüsszeli közlemény szerint a megkérdezettek 81 százaléka támogatja az EU egészére kiterjedő klímasemlegességi célkitűzést 2050-re. Ezzel összefüggésben a válaszadók 77 százaléka értett egyet azzal, hogy az éghajlatváltozás okozta károk költsége jóval magasabb, mint a nettó nulla átmenethez szükséges beruházás. Az európaiak 85 százaléka gondolta úgy, hogy az éghajlatváltozás kezelésének prioritást kell élveznie a közegészségügy és az életminőség javításának érdekében. Hasonlóképpen, a megkérdezettek 83 százaléka értett egyet azzal, hogy az éghajlatváltozás káros hatásaira való jobb felkészülés javítani fogja az életminőséget. A megkérdezettek 38 százaléka gondolta úgy, hogy személyesen ki van téve a környezeti és éghajlattal kapcsolatos kockázatoknak és fenyegetéseknek. A válaszadók 88 százaléka gondolta fontosnak, hogy az EU intézkedéseket hozzon a megújuló energiaforrások növelése érdekében, és szintén 88 százalék volt azok aránya, akik úgy vélték, hogy az EU-nak intézkedéseket kell tennie az energiahatékonyság javítása érdekében, például azáltal, hogy ösztönzi az embereket otthonaik szigetelésére, napelemek telepítésére vagy elektromos autók vásárlására.

A fosszilis tüzelőanyagok importjának csökkentésével kapocslatban 75 százalék volt azok aránya, akik szerint ez az intézkedés növeli az energiabiztonságot és gazdaságilag előnyös az EU számára. Az európaiak 77 százaléka egyetértett azzal, hogy az éghajlatváltozás elleni fellépés elősegíti az innovációt. 84 százalék értett azzal egyet, hogy nagyobb támogatást kell nyújtani az európai vállalatoknak, hogy versenyezhessenek a tiszta technológiák globális piacán, ami a tiszta ipari megállapodás iránti nyilvános támogatást mutatja.

A uniós tagállamok állampolgárainak 92 százaléka mondta azt, hogy egyéni éghajlatvédelmi intézkedéseket tesz, és fenntartható döntéseket hoz a mindennapi életében, ugyanakkor 28 százalékuk gondolta úgy, hogy ezen egyéni lépések révén fordítani lehet a helyzeten. A válaszadók a nemzeti kormányokat (66 százalék), az EU-t (59 százalék) és az üzleti és ipari szektort (58 százalék) jelölték meg a legalkalmasabbnak az éghajlatváltozás kezelésére.

Advertisement

Míg a felmérés szerint a megkérdezettek 84 százaléka egyetértett azzal, hogy az éghajlatváltozást emberi tevékenység okozza, a válaszadók több mint fele (52 százalék) úgy vélte, hogy a hagyományos média nem nyújt egyértelmű tájékoztatást az éghajlatváltozásról, annak okairól és hatásairól. A kommunikációs csatornákat szélesebb körben vizsgálva a válaszadók 49 százaléka vélte úgy, hogy nehéz különbséget tennie a megbízható információk és a klímaváltozással kapcsolatos dezinformáció között a közösségi médiában.

Advertisement
Tovább olvasom

Ezeket olvassák