Kapcsolatfelvétel

Zöld Energia

Így lehet a jövő mezőgazdásza napelemekkel!

Létrehozva:

|

Így termelhet évente 22 millió forintot egy hektáron! Évente 22 millió forint államilag garantált extra bevétel, több mint 500 millió forint bevétel 25 év alatt. Cikkünkből megtudhatja hogyan lehet az Öné.

(x)

Érkezik az állami támogatás: „A kormány úgy döntött, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a földművesek napelem parkot tudjanak létesíteni a saját területükön.” – Lázár János

Bizonytalanság helyett biztos bevétel

Mindannyian szeretjük a biztonságot, a mezőgazdaságra azonban inkább a kiszámíthatatlanság a jellemző. Ez több tényezőből fakad, néhány példa ezek közül: az időjárás szeszélyessége, a gyakran elforduló téli a fagykárok, vagy éppen a nyári aszály. Aztán a betakarítás után pedig ott vannak a piaci tényezők: mikor és mennyiért tudjuk eladni a terményt? A felvásárlási árak sokszor kiszámíthatatlanok. Milyen jó lenne találni egy olyan bevételi forrást, ami éves szinten stabilizálja a gazdaságunkat. Ami nem függ az előbb említett tényezőktől. Van egy jó hírünk a gazdák számára, van megoldás: napelemfarmok üzemeltetése.

Advertisement

A német és az osztrák gazdák után most már a magyar gazdák részére is lehetőség lesz napelemfarmokat létesíteni.

Mik ezek a napelemfarmok?

A napelemfarm egy 500 kilowatt teljesítményű, a nap energiáját villamosenergiává átalakító kiserőmű, ami körülbelül egy hektár területen megvalósítható.

Milyen bevételi forrást jelent?

Évente átlagosan 22 millió forint bevételt jelent, mindezt 25-30 éven keresztül. Minösszesen tehát több, mint 500 millió forint bevételről beszélhetünk.

Advertisement

Gondoljon bele, mihez kezdene évente 22 millió forint extra bevétellel? Mire költené ezt a pénzt?

Ez már nem csak Önről szól, biztosítsa be gyermekei jövőjét

Mihez kezdene évente extra 22 millió forint bevétellel?
Szeretné családját anyagi biztonságban tudni hosszú évtizedeken keresztül?
Gyermekei jövőjét biztosítaná be?
Fejlesztené a gazdaságát?
Milyen eszközöket, gépeket vásárolna meg?
Esetleg elmenne egy egzotikus nyaralásra, ahol végre kipihenheti magát?
Szeretné, ha nyugdíjas éveiben is élvezhetné a passzív jövedelmét?
Jó hírünk van, most bármelyiket megteheti!

 

Milyen garancia van erre?

Advertisement

A garancia azt jelenti, hogy az állam garantálja: évtizedeken keresztül átveszi a megtermelt energiát. A kormány úgy döntött, Magyarország áramellátását 50% atomenergiából és 50% megújuló energiából, vagyis napenergiából kívánja fedezni. Országszerte 3000 darab kiserőmű építésére ad engedélyt és támogatást.

Az EU Solar konferenciája segít az indulásban

3000 darab sok vagy kevés?

Elsőre soknak tűnik, de ha figyelembe vesszük, hogy több százezer gazdának nyitott ez a lehetőség, akkor sajnos kevés. A gazdák csak 1,2%-a lesz olyan szerencsés, hogy meg is valósíthatja a napelemfarmot.

A szakértelem dönt: nyer vagy veszít?

Advertisement

Ahogy a mezőgazdaságban is fontos a szakértelem, a napelemfarmok tervezése és megvalósítása is felkészültséget, tudást és szakértelmet igényel, így nagyon sok kudarctól és veszteségtől óvhatjuk meg magunkat.

Ilyen lehetőség ritkán adódik, használja ki!

Földterülettel rendelkezik?
A mezőgazdaságban tevékenykedik?
Esetleg KÁT vagy METÁR engedélye van?
Ha a fentiek bármelyike igaz Önre, akkor jó helyen jár!

Felkeltettük az érdeklődését? Azt kérdezi: hogyan kezdhetek neki?

Az EU Solar Zrt, a kiserőművek szakértője egy napelemes konferencia keretében segít Önnek az indulásban.

Advertisement

Érdemes belevágni?
Hogyan lehet előteremteni a beruházáshoz szükséges összeget?
Mik az első lépések?
Hogyan működik egyáltalán a naperőmű?
Mik a buktatói?
Mi garantálja a profitot?
Mennyi ideig fog üzemelni?
Mennyibe kerül az építése?
Mik a támogatás feltételei?
Minden kérdésére választ fog kapni a Solar Farm Konferenciánkon!

Írja be a naptárjába: 2018 március 8. napelemfarm konferencia!

További fontos információk ezen a linken: Igen, szeretnék én is évente 22 millió forintot!

(x) fizetett hirdetés

Advertisement
Hozzászólás küldése

A hozzászólás írásához bejelentkezés szükséges Bejelentkezés

Hozzászólás

Zöld Energia

Dolgozókat szállító elektromos autóbuszt állítanak tesztüzembe a Mátrai Erőmű térségében

Dolgozókat szállító elektromos autóbuszt állítanak tesztüzembe a Mátrai Erőmű térségében – jelentette be a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) energetikáért felelős államtitkára a Mátrai Erőmű előtt, a járművet bemutató szerdai sajtóeseményen.

Létrehozva:

|

Szerző:

Steiner Attila hangsúlyozta: Magyarország villamosenergia-ellátásának egyik alappillére az erőmű. A kormány ezért határozott úgy az energiaválságra reagálva, hogy az MVM-csoportot, ezen belül a visontai vállalatot is megnövelt, lignitalapú villamosenergia-termelésre hatalmazza fel. A döntés célja, hogy a helyben előállított villamosenergia minél inkább elérhető legyen Magyarországon – mondta. Ezzel párhuzamosan az erőmű modernizálásának tervéről sem tett le a kabinet: fontos energiaellátás-biztonsági szempont, hogy a létesítménynek legyen hosszútávú jövőképe – fogalmazott a politikus, hozzátéve: az ennek érdekében megkezdett munka “töretlenül halad előre”. Steiner Attila szerint ezt példázza a bemutatott új autóbusz is, hiszen a helyben megtermelt villamos energia felhasználási körét jelentősen bővítik a dolgozókat szállító járműpark korszerűsítésével.

Az elektromos hajtású közlekedési eszközök számának és részarányának növelése az energiaimport-kitettség csökkentésére törekvő magyar energiastratégiának is része – mondta. Emlékeztetett: a hazai szén-dioxid-kibocsátás 20 százaléka a közlekedési szektorból ered. A két éve indított Zöld Busz Program is a kibocsátás és az ország energiafüggőségének csökkentését szolgálja – mutatott rá. Az eddig kizárólag helyi, illetve elővárosi közlekedésben kipróbált elektromos buszokkal szemben a Mátrai Erőműnél szolgálatba álló jármű egy “úttörő kezdeményezés” része, hiszen a környék 13 településéről szállítja majd a vállalathoz az itt dolgozókat – tájékoztatott az államtitkár jelezve: az elektromos buszok előnye, hogy nem bocsátanak ki szennyező anyagot és üzemeltetésük körülbelül 60-70 forinttal olcsóbb kilométerenként a hagyományos meghajtású autóbuszokénál. Ezért a későbbiekben a Mátrai Erőműnél is az elektromos buszok számának bővítését tervezik – közölte Steiner Attila.

Weingartner Balázs József, a Hungarian Motorsport and Green Mobility Development Agency (HUMDA) elnök-vezérigazgatója az eseményen elmondta: BYD K7U típusú midi elektromos buszt a Mátrai Erőmű dolgozóinak szállítására használják az első körben szeptember 30-ig tartó, majd az év végéig még egy újabb egyhónapos tesztidőszakban. A 125 kilowattórás akkumulátorral szerelt, mintegy 100 millió forint értékű, 22 ülőhellyel és további 36 állóhellyel rendelkező jármű hatótávolsága 150-200 kilométer – tájékoztatott. Oravecz Zsolt, az MVM Mátra Energia Zrt. vezérigazgatója az eseményen arról beszélt: az elmúlt időszakban az erőmű járműparkját jelentős fejlesztették. Jelenleg 17 elektromos autót használnak és az ehhez szükséges töltőkapacitást is kiépítették. A következő lépés a 800-900, tömegközlekedést igénybe vevő dolgozó munkába járását segítő járművek korszerűsítése – jelentette ki. Ennek nyitánya az első elektromos midibusz tesztüzembe állítása, melynek üzemeltetési tapasztalatait elemezve céljuk hosszabb távon a dolgozókat szállító teljes buszflottát, azaz mintegy 30 járművet elektromos hajtásúra cserélni – tette hozzá. 

 

mti

Advertisement

 

Fotó: MTI/Komka Péter

Tovább olvasom

Zöldtrend a Facebookon

Címkék

Ezeket olvassák